Slijm en ovutest??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door koekjesbakker, 1 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Hallo, ik ben in de war. Ruim een week geleden had ik superduidelijk vruchtbaar slijm; echt dat het met afvegen een soort glijbaan is, sorry hoor.:D En het was ook in de cyclus een redelijk logisch moment, dag 15. Toch had ik geen positieve ovutesten.
    Nu had ik gister opeens pas een positieve test (zowel CB als sensitest) maar merk niet perse meer iets van goed slijm.
    Ik heb wel al sinds 4 dagen een soort van menstruatie-achtige krampen en steekjes.

Ik snap er niks meer van. Kan je zo ver van tevoren een piek in slijm hebben?? :(

2. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ja hoor ;) hier begint het slijmverlies ook 5a6 dagen voor m'n ei.

3. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Ok, dank voor je reactie. Wel vind ik het raar dat ik dan bij de positieve ovulatietest geen vruchtbaar slijm meer heb...hoop niet dat dit erg is. heb jij die hele periode tussendoor ook nog goed slijm?

4. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Ik heb nooit vruchtbaarslijm waar ik mijn eisprong aan kan herkennen. Ik gebruik dan ook altijd (ook wegens een onregelmatige cyclus) ovutesten. Als ik een positieve ovutest (dipstick) heb, test ik ook altijd met een cb ovutest.

5. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Voor m'n zwangerschap had ik ook nooit vruchtbaar slijm, ook niet een klein beetje. Nu na de zwangerschap heb ik er ontzettend veel "last" van. Meestal neemt het af rond m'n eisprong.

Deel Deze Pagina