Haha, geweldig! Ik heb niet 1 haarkleur van mezelf..ben blond/donkerblond dus grijs zal niet zo snel opvallen. Ben nu 30. Mijn man is 32, maar nog geen 1 gespot bij hem. Vind trouwens mannen met grijze slapen enorm sexy
Hier vanaf mn 24ste, nadat ik een ppd en een burnout heb gehad. Bij mij bij stress wel sneller, maar zonder stress komen ze ook. Ik verf mn haar nu regelmatig en trek her en der mn grijze haren eruit.
Ik ben 35, verf mijn haar niet en heb ook nog geen grijze haar. Zo hebben mijn moeder van 55 en vader van 57 pas een paar jaar geleden wat grijze haren gekregen. Geen idee of het erfelijk bepaald is o.i.d. maar mij hoor je niet klagen.
vanaf me 18e grijs en mede dankzij al de narcoses dus elke maand verven anders loop ik echt voor schut :s gelukkig schoonzus als kapster anders niet te betalen
Gelukkig nog niet! Ik ben nu 27. Mijn man is 38 en begint al aardig grijs te worden (vooral bij z'n slapen), maar bij mannen vind ik het vaak wel mooi.
Ik ben 29 en als ik het haar van mijn moeder heb, dan heb ik nog wel iets van een 15 à 20 jaar voor ik moet beginnen kleuren .
Rond mijn 23ste.pfff laat elke 6 weken kleuren is ook wel nodig.volgens mij ben ik al helemaal grijs haha
Ik was 14 toen ik mijn eerste grijze haar vond, met 23 moest ik echt regelmatig gaan bijkleuren. Nu ben ik voor de helft ongeveer grijs. Zit in de familie.
Een hele eeuwigheid al. rond mijn 20e begon het. Ben nu 29 en echt ver grijs al. Ik verf het dan ook al sindsdien. Zie je niks van.
Ik ben 37 en nog geen grijze haar te zien . Mijn vader had ook pas grijze haren toen hij dik over de 40 was.