Ik wil vanmiddag 2 grote lantaarns halen bij de action. Iemand nog leuke tips om deze te decoreren van binnen? Ideeen voor andere decoratie voor op de vensterbank zijn ook welkom. Misschien iemand leuke foto's?
Lampjes erin doen. Ik zag bij de Blokker van die uiltjes van een soort rotan met lampjes erin,ook erg leuk...vooral nu het vroeger donker is.
Grote nep bloemen (ook bij de action te koop) Ik heb een kaasstolp wit gemaakt en daar oude sleutels ingelegd met een nepbloem.. Je ziet ook veel van die houten klossen? met lint erop. Staat ook leuk vind ik.. ehh op thema versieren? Wat van die houten takken erin en wat herfst spul.
Kaarsen erin doen met wat herfstblaadjes, of nu een uitgeholde pompoen met lampjes erin. Met de kerst kun je er bijv kerstballen met lampjes in leggen of zo'n kerststalletje erin doen ofzo...
Op dit moment heb ik wat kleine kalebassen in de lantaarns zitten, en in het raamkozijn heb ik wat halloween spulletjes staan zoals kleine pompoenen, een spook en een zwarte kat waar waxinelichtjes in gaan
Ik heb er een verzamelkastje van gemaakt met wat we hebben gevonden en wat er is gemaakt. Bijv; waxinelichtje die ze zelf met mooi papier beplakt heeft. Een potje met alle veren die we vinden (alleen de mooie hoor, anders blijf je rapen ), steentjes en nu ook dus blaadjes, eikeltjes en dat soort dingen. In plaats van een thema-tafel dus.
Pompoenen zijn leuk, die kan je ook verven in andere kleurtjes. Zag laatst ook een plaatje van grote dennenappels in allerlei kleurtjes gespoten.geverfd, zag er ook vrolijk uit. In combinatie met kaarsen of lampjes, leuk!
ik heb 2 van de boompjes gehaald bij de action op batterijen met van die led lampjes. passen er precies in. beetje spul onderin zodat je de batterij houder niet ziet. Staat erg leuk!