Vanaf week 6, maar niet elke dag en ik hoef niet over te geven. Wel regelmatig kokhalzen. Heb het nog steeds regelmatig.
Vanaf dag 1! Niet heel erg, maar wel echt duidelijk misselijk. Bij mijn dochtertje was ik zelden misselijk, maar weet niet meer vanaf welke week (niet eerder dan 6 weken in ieder geval). Jente
Ik werd misselijk in week 7, tot 12 weken was ik de hele dag misselijk. Nu sta ik nog steeds standaard 's ochtends over te geven. Gisteren had ik zelfs zo'n slechte dag dat ik niets binnen kan houden. Ik merk wel dat voldoende rust en slaap veel helpen!
Vanaf week 6 behoorlijk beroerd en in de 12de week verdween het... Daarna opeens een hoofdpijn/bloedneus-periode en nu voel ik me top! Amber
Ik ook vanaf 6 weken t/m heden.......veel kokhalzen en af en toe spugen. Sommige dagen gaat het wat beter. Je hoort vaak dat, wanneer je misselijk bent, dit meestal vanaf 6 weken op komt zetten en meestal na 4 maanden minder wordt...........ik kijk ernaar uit!
Bijna niet, gelukkig! Soms wat weeig (na te lang niet eten bijv.) of door bepaalde luchtjes inderdaad. Niet gespuugd..denk dus ook niet dat dat nog komt
bij mij begon het ook in week 6, ik heb het s ochtends en smiddags niet zo veel maar s avond en s nachts heb ik er last van raar he
Ik ben de hele dag door misselijk geweest van 7 weken tot 16 weken. Nu alleen nog bij vlagen misselijk.
ben anderhalve dag misselijk geweest. En dat was precies de dag dat ze van moeders voor moeders langs zouden komen. Misschien dus ook nog wel gewoon de zenuwen Had wel altijd een pakje toastjes op het nachtkastje liggen. Als ik 's nachts wakker werd moest ik wel ff eten, werd anders wakker met z'n weeig gevoel.
pffff hou op..... eerst alleen s'avonds en sinds een week ermee opstaan en ermee naar bed gaan! En mn eetlust wordt nu dus ook steeds minder. Ben aan t afvallen ipv aankomen. Probeer nu steeds kleine beetjes te eten maar zelfs dat kost me nu erg veel moeite
vanaf een week of 5 echt heel erg misselijk zowel overdag als s'avonds! vreselijk! Na de 9de week was het weer over
Vanaf de zesde week een beetje misselijk. Als ik dan at ging het snel weg. In week 10 was het wel weer over
Ik ben NOG niet echt misselijk... Ben erg benieuwd of het nog komt! Zo niet ben ik erg blij hahaha Heb wel heeeeeeeel erg honger heel de dag! Hmm... -x-