Bij de vorige met 11 maanden (9 maanden volledige bv) en nu voel ik gewoon mijn eisprong (en idd. een produktiedip met pijnlijke tepel) met 6 weken!! Deze kleine meid vraagt niet zoveel voedingen als mijn zoontje, dat zal wel de reden zijn denk ik. Ik ga maandag ook gelijk de huisarts bellen voor de Cerazette dat weet ik wel!
Als er meer dan 6 uur tussen de voedingen zit, heb je meer kans dat je menstruatie weer op gang kwam.
bij mijn eerste 5 weken gevloeid en met 9 weken ongi bij de 2e 4 weken gevloeid en met 12 weken ongi beide volledig bv alleen de eerste sliep 10 uur achter elkaar met 5 weken dus minder voedingen op een dag, nu is er ook geen peil te trekken op mijn cyclus! xxxxxxxxxxx
ik heb bij de eerste 6 weken gevloeid na de bevalling en werd met 7,5 maand pas weer ongesteld, bij de tweede heb ik 7 weken gevloeid en werd na 9 maanden ongesteld...
nog steeds niet ongesteld hier! maar ik zou het nu niet erg vinden als het weer op gang komt, we willen graag gaan voor nr 2
na 6 mnd een bloeding van 1 dag met klein beetje bloed, nu gister voor de 2e x. Maar dit keer is het echt een ongesteldheid naar mijn gevoel.
na 7 weken voor de eerste keer, 4 weken later voor de 2e keer. Dochter is 3 maanden en krijgt volledig borstvoeding, ze slaapt nog lang niet altijd door.
Ik geef nu 4 maanden bv en nog steeds geen menstruatie. Ik heb wat langer gevloeid maar dat kwam door de ks. Mijn zoontje drinkt al vanaf 3 maanden 4 keer en er zit vaak meer dan 4 uur tussen en tussen de laatste en de eerste voeding zelfs 11 uur. Ik heb gewoon mazzel denk ik
Eerst met 4 maanden en toen pas weer met 14 maanden. Tot 4 maanden sliep ze door, daarna max 3 uur ertussen.
Ik werd met 9 mnd weer ongesteld, dat was ook gelijk te merken aan mijn productie, ze sliep overigens met een paar weken al van 19 tot 5, dus daar lag het niet aan.
ik ben 24 feb bevallen heb een week en half gevloeit en 27 maart al ongesteld geef wel geen bv groetjes
Ik had er een beetje op gehoopt dat door het borstvoeding geven mijn menstruatie ook een tijdje weg zou blijven maar nee... begin april was ik alweer mooi - en behoorlijk heftig! - ongesteld.
vorige keer een paar dagen voor ukkie 6 mnd was, nu nog steeds niet. Ukkie 2 drinkt ook meer dan ukkie 1 en vaak ook nog in de nacht.
ik ben nog steeds niet ongesteld. wil eigenlijk wel eens weten of het allemaal nog werkt... we willen nog een kindje erbij ze is bijna 13 mnd en drinkt 3 a 4 keer per 24 uur
@lalamon zolang jij niet ongi wordt zou je ook geen eisprong moeten hebben.... Ik ben pas ongi geworden na het stoppen met de bv...dit was ook rond 1 jaar...en 2 maanden later zwanger
Ik ben nog niet ongesteld geworden na de bevalling van de jongste, ruim 2 jaar geleden, of het echt nog door de bv en 'verstoorde' hormonen is of dat het een andere rede heeft weet ik/weten we niet. Na de bevalling van de oudste twee ben ik niet ongesteld geweest omdat ik meteen zwanger was van de jongste. Maar in principe zou ik toen dus na een maand of 9 ongesteld geworden zijn.