Wanneer werden jullie ongesteld?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door oogappel, 6 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMissP

MamaMissP Actief lid

6 feb 2011
    158
    0
    16
    Zeeuws-Vlaanderen
    Ik was na een week of 7 weer ongesteld terwijl ik volledige borstvoeding gaf.Ik ben maar 1x ongesteld geworden want raakte gelijk weer zwanger,onverwacht maar zeer welkom.:)

2. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Vandaag weer voor het eerst, dus 4-4,5 maanden :) hopelijk zit er gelijk een beetje regelmaat in, je hoort ook wel eens dat het daarna weer maanden wegblijft...

3. Alita

Alita Niet meer actief

ik dus nog altijd niet hier.......ja ik mis het niet maar ergens is het wel eens handig om te weten dat alles werkt he...

4. Babel44

Babel44 Niet meer actief

nog niet...

5. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    helaasssss hier sinds donderdag weer voor het eerst. na 7 maanden dus. van mij had het nog wel langer weg mogen blijven :D
    maar goed mag niet klagen aangezien sommige al praktisch na de bevalling weer ongesteld worden

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Bij de vorige twee pas nadat ik volledig gestopt was met bv (dus na 7 mnd) ondanks dat ze al lang doorsliepen.... Ben benieuw of het weer zo is.

7. clarike

clarike Actief lid

22 mrt 2006
    455
    0
    0
    Bij de eerste na ruim 9 maanden, de tweede bij 7 maanden (maar toen liep de bv heel slecht) en nu nog lekker niet, hoop dat het nog even zo blijft

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Nog maar pas schreef ik dat! En inmiddels is er iets van een ongesteldheid geweest hierzo :)! Heel erg weinig en kort, maar toch.

Hier dus 25 maanden na de tweede bevalling ongesteld geworden.

Deel Deze Pagina