Ik was na een week of 7 weer ongesteld terwijl ik volledige borstvoeding gaf.Ik ben maar 1x ongesteld geworden want raakte gelijk weer zwanger,onverwacht maar zeer welkom.
Vandaag weer voor het eerst, dus 4-4,5 maanden hopelijk zit er gelijk een beetje regelmaat in, je hoort ook wel eens dat het daarna weer maanden wegblijft...
ik dus nog altijd niet hier.......ja ik mis het niet maar ergens is het wel eens handig om te weten dat alles werkt he...
helaasssss hier sinds donderdag weer voor het eerst. na 7 maanden dus. van mij had het nog wel langer weg mogen blijven maar goed mag niet klagen aangezien sommige al praktisch na de bevalling weer ongesteld worden
Bij de vorige twee pas nadat ik volledig gestopt was met bv (dus na 7 mnd) ondanks dat ze al lang doorsliepen.... Ben benieuw of het weer zo is.
Bij de eerste na ruim 9 maanden, de tweede bij 7 maanden (maar toen liep de bv heel slecht) en nu nog lekker niet, hoop dat het nog even zo blijft
Nog maar pas schreef ik dat! En inmiddels is er iets van een ongesteldheid geweest hierzo ! Heel erg weinig en kort, maar toch. Hier dus 25 maanden na de tweede bevalling ongesteld geworden.