Hoi, mijn baby (eerste kindje) is nog niet volledig ingedaald, maar slechts een klein stukje. Twee weken geleden was dat ook al zo. Nu heb ik wel eens horen zeggen dat het bij een eerste kind nog wel twee weken duurt voor de bevalling begint, vanaf het moment dat het kindje volledig is ingedaald. Weet iemand wat hiervan waar is of hoe het wel zit?
nee dat zegt geloof ik niks Daan was heel vroeg ingedaald. soms hoor je dat kinderen pas indaen tijdens de bevalling
Hoi hoi, Indalen zegt idd niets over het wanneer beginnen van de bevalling (een tweede of meerdere kind daalt meestal pas in tijdens de bevalling).
Twee dagen geleden heeft de VK bevestigd wat ik al dacht: de kleine is ingedaald (met 32,5 weken is dat behoorlijk vroeg voor een 2e). En hij vertelde ook dat het niets zegt over de bevallingsdatum, ik kan gewoon weer overtijd gaan net als de 1e.
nee helaas zegt niets, de eerste was al met 30 weken ingedaald en ze kwam pas met 41 weken... nu is ze ook al ingedaald en wachten het lekker af...
dit is mijn eerste kindje en hier is hij nog niet ingedaald. hij ligt er met zijn koppie boven maar heeft er nog geen zin in!