Lichte bloedingen sinds posi test

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lamyae86, 12 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lamyae86

Lamyae86 Lid

12 jun 2016
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi lieve allemaal,

Normaal ben ik alleen een lezer, maar de wanhoop drijft mij tot participatie...
    Afgelopen donderdag had ik een posi test, 2 dagen nna mijn nod. Sinds die dag verlies ik kleine bbeetjes helderrood bloed. Druppeltjes.... ik heb geen maandverband nodig, wel inlegkruisjes. Soms is het iets meer en soms iiets minder, maar het stopt niet. Gisteren een heel klein stolseltje verloren, donkerrood....
    Het zet niet door als een menstruatie, normaal vloei ik vrij hevig. Ik heb wel een menstruatieachtig gevoel in mijn onderbuik. Verder nergens last van....

Wie herkent dit en wil graag haar verhaal delen?

2. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Ik heb ook vanaf het begin tot een week of 8 af en toe een beetje bloed verloren. Ik had geen inlegkruisje nodig, was alleen bij het afvegen. Bij mij kwam het omdat mijn baarmoederhals af en toe bloedde.

3. Lamyae86

Lamyae86 Lid

12 jun 2016
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net een nieuwe test gedaan, de streep is veel lichter geworden.....ik vrees het ergste... Dat het hevige vloeien maar snel komt dan...

4. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Heel veel sterkte!

5. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Aflopende testen met bloedverlies is geen goed teken...
    Sterkte..

6. Lamyae86

Lamyae86 Lid

12 jun 2016
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee helaas, t heeft net ook doorgezet.... pffff, en ik was zo blij om eindelijk een posi test te hebben na anderhalf jaar....

7. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Wat ontzettend naar meid.Ik hoop dat je snel weer een positieve test hebt,en dat die wel blijft zitten.

Deel Deze Pagina