ik moet de helle dag veel tillen. min 50 artikelen van 10 tot 25 kilo min 100 artikelen van 5 tot 10 kilo en de rest van de artikelen weegt lichter maar ik moet er wel veel bij hurken, knielen, tillen,bukken enz. ook moet ik veel volgeladen karren wegduwen en trekken. ik weet pas een paar dagen dat ik zwanger ben en ben als de dood dat het mis gaat. (eerder een mk gehad) moet ik toch al me werkgever inlichten zodat hij me werk schema kan aanpassen. wat zouden jullie doen?
Als jij je er niet goed bij voelt, moet je de werkgever inlichten. Hij is verplicht om je werk aan te passen, maar dan moet hij natuurlijk wel op de hoogte zijn.
Hmmm moeilijk. Ikzelf moest ook per dag iig 1000x 7 kilo tillen/bukken, ikzelf had gezegd dat ik erg last van mn rug had. Maar als je eerlijk wilt blijven, zal ik t tegen je baas zeggen. Kunnen ze er rekening mee houden. Ik deed dit juist niet omdat ik een vast contract kon krijgen en hiermee dus wachtte op de 'uitslag'.
ik wil zowiezo stoppen met werken straks als de kleine er is, dus als het contract niet verlengt wordt (in april) vind ik dat wel jmmr maar voor die paar maanden zou ik eventueel wel een passend baantje kunnen vinden. ik ga het morgen dan maar aan de baas vertellen, heb er over nagedacht en vind mezelf en me kindje belangrijker dan het werk. bedankt jullie hebben me over de streep geholpen
he love winnie! gefeliciteerd met je zwangerschap! enne ik zou het gewoon melden hoor! misschien reageert hij super goed! en vooral ook omdat je stiekem toch weet dat je stopt met werken! wel relaxed trouwens dat je kan stoppen! heel fijn geregeld zeg! wil je dan voor altijd huismoeder worden? Groetjes
heb ik weer is me baas ziek, morgen komt ie weer gelukkig. ik ga het 1ste jaar stoppen met werken en wil dan weer partime gaan werken. me zus heeft ook kinderen en we willen om en om oppassen zodat we allerbij kunne blijven werken zonder dat het geld kost. me moeder past ook een dag op dus kan zelfs fultime werken. we hebben uitgerekend wat de kinderopvang kost en hebben toen besloten dat ik thuis blijf (ben 21 en verdien niet zo veel haha) maar zoals het nu geregeld is is het stukken beter.
heb het me baas vertelt en hij feliciteerde me (keek er niet blij bij) en meteen daarna vroeg hij, "stop je nu straks met werken?" ik zij dat ik dit niet wist want dan wordt me contract misschien nog met 6 maanden verlengt en heb ik toch nog die laatste maanden zekerheid over me inkomen. hij houdt zen mond tegen me collegas en houdt er rekening mee.