Meiden! Wij hebben 2 (grote) honden, Rottweiler en een Cane Corso én een kat die moeten wennen aan elke verandering in huis haha, stelletje mutsen! Maar is het raar om de box al op te zetten om én hun te laten wennen én erbij weg te smelten?
hahah, hier geen huisdieren, maar de box staat er ook al een paar weken, wij hebben hem gekregen, en de vorige die we ook gekregen hadden, was niet goed (plaat kon alleen in onderin de box, niet in het midden), dus deze na het ophalen, schoongemaakt en opgezet. Heb hem onder het mom van 'kunnen wij er alvast aan wennen dat ie er staat, en niet dat we er telkens tegen aan lopen' lekker laten staan. Zwijmel ook weg ervan, mobiel hangt er al aan enzo hihi.
Je moet lekker doen waar je jezelf goed bij voelt! Ik word soms zo moe van al die mensen die het beter voor je weten. Fijne zwangerschap.
Wij willen hem met 35/36 weken op gaan zetten ivm de katten Ik ben benieuwd hoe ze gaan reageren! Ze houden al weken de wacht bij de babykamer, ze vinden het erg vreemd wat er allemaal in dat kamertje gebeurd.
hoi hoi hier staat de box al vanaf 17 weken op. Wij hebben 2 katten en een mopshond en die moeten voor de tijd dat de kleine er is even heel goed weten dat ze er niet in mogen en ik leg alles wat ik koop eerst een weekje in de box om naar te kijken voordat ik het opruim. Het kan dus altijd vroeger
Wij hebben de box rond de 33 weken opgezet. Dat was ook wel slim, want onze hond was/is echt doodsbenauwd voor dat rare, gekke nieuwe ding in de woonkamer . Inmiddels durft ze er al wel langs te lopen, maar nog wel de staart tussen de benen. DE held ... Tegenwoordig liggen er allemaal lekkere snoepjes rondom de box en wordt dat ding toch wat interessanter en leuker. Ik zou hem lekker opzetten als jij dat wilt en lekker wegsmelten. Ik word zelf erg happy van het zien van de box!
Oeh ik krijg helemaal de kriebels, nu wil ik oook! Hij is alleen nog in bestelling, dus ik heb de box nog niet. Hij is zoo moooii Ook hebben we 2 katten en die moet ik dus gaan afleren, dat dat lekkere bedje niet voor hen is haha.
goed idee! ik heb me box&de rest misschien nog niet maar ga het gelijk neer zetten zodra het er is. ik zit hier ook met 2 katten en een amerikaanse stafford van 11 maanden oud groetjes
Gewoon doen waar je jezelf prettig bij voelt. Ik heb zelf ook 2 honden (Cane Corso's ) en heb de box met 30 weken neergezet. Gelukkig hebben ze niet veel tijd nodig gehad voor het wennen. Ze vonden wel het speelgoed heel interessant wat erin lag. Jaloers dat ze dat niet hadden, haha. Veel plezier met het voorgenieten!
En staat 'ie al (las dat je 'm al uitgepakt had ). Ik kan ook niet wachten hoor! Maar hier geen huisdieren, dus niet echt een reden om 'm nu al op te zetten. Ik zou wel willen, maar ik moest vriendlief beloven dat ik tot minimaal 32 weken zwangerschap zou wachten. Dus nog 3,5 week en dan wordt 'ie hier ook opgezet.
Lekker doen waar je zelf zin in hebt!!!! wat doet er toe of het wel/niet stom is. Als jij dit wilt, gewoon doen en super van genieten!! Die van ons staat nog niet eens.... en ik ben best al wel een tijdje zwanger
Hihi leuk he! ff een vraagje, is het geen probleem dat ie zo bij de verwarming en het raam/deur staat? (als je de verwarming aan gaat doen, moet je dan de box niet verplaatsen?)
Ik heb hem ook opgezet met 17 weken. Mijn katten zijn grote fans van het overal in liggen waar je maar in kunt liggen. Dus ik dacht: het wordt een strijd om ze te laten wennen dat ze er niet in mogen. Ik heb welgeteld 1 keer gespoten met water toen ze erin doken en daarna zijn ze er nooit meer in gegaan Dus nu staat die box er al, zonder katten en zonder baby. Nog 19 weken . Maar ohzo leuk om naar te kijken
ik heb toevallig afgelopen zondag de box al opgezet, dan staat die vast.alleen heb ik dan geen diertjes die er aan wennen hehe.
Nee de verwarming staat nooit aan (tussenwoning) en de buitendeur staat alleen open als het +20 graden is! Bij vrienden van ons staatie ook op dezelfde plek en gaat super!!
De diertjes vinden het niet boeiend op de één of andere manier..Chelsea, onze cane corso die hebben we ietsie naar rechts verplaatst. Die vind dat niet erg (ligt dichter bij ons bij de bank haha). En de Rottweiler heeft het volgens mij niet eens in de gaten! Het gaat dus puur om onze kat die het wél erg interessant vindt plantenspuitje erbij idd en hoppa!