Hiiiiiii nou zit ik al een aantal dagen met mijn kwaaltjes om het zo te zeggen van krampen tot witte afscheiding en borrelende darmen.... krampen in mijn onderbuik en steken in de schaamstreek n. nu gebeurde er vandaag dus echt iets geks. Op werk ging even naar de wc en tijdens het afvegen kreeg ik een beetje een bruin rode veeg op het toilet papier (sorry voor de onsmakelijkjeden). Ik veegde erna nog een keer af maar er was niks meer...geen extra veeg of nieuwe veeg het gekke is dat er niks op mijn onderbroekje zit Ik zit op 7Nod...kan dit nou de innesteling zijn? Of word ik echt echt gek en word ik gewoon vroeg ongi? hoeveel dagen na een mogelijke innesteling zou je kunnen testen? graag jullie ervaringen of bedenkingen
Hoi! Ik had dit 5 dagen voor mn nod en kan zaterdag testen dus dan kan ik je wat laten weten. Toen ik dit op het forum zetten reageerde wel iemand die dit ook 7 dagen ervoor heet gehad en zij is harstikke zwanger! Succes!!
Alleen dat bloed kan duiden op een innesteling; de darmen en andere symptomen zeggen niets. Kan dus best
Owhh spannennddd!!! Ik hoop voo4 je dat het positief is! Had jij ook maar een heel klein beetje bloed? Of was t bij jou wel te zien op je onde4broek?
Het ging indd ook om het bloed...of iets wat erop leek weet jij misschien of dit meerdere dagen moet aanhouden? Of puur maar een enkele keer is?
Bij mij begon zo 4 dagen laten de ongi heb dit eigenlijk altijd wel en heb het al meer gehoord dat zo vaak de ongi zich aankondigt
Mag ik ook wat vragen hier? Want niemand reageert op mijn bericht en ben wel benieuwd naar jullie reacties?
Okay naar dat is dan wel een nieuwe voor mij. Ik heb namelijk rrn regelmatige cyclus van 28/29 dagen....en mijn nod is pas 13 februari
Ik ben ook nieuw hier... Maar mijn verhaal... Wij (mijn grote liefde en ik) zijn nu al meer dan een jaar bezig om zwanger te worden. Helaas lukt het niet. Mijn huisarts heeft ons doorverwezen naar de gynaecoloog. 24 Febr. moet ik er na toe. Ook ga ik voor mijn menstruatieklachten naar hem toe want ik heb echt een rot menstruatie. 5 dagen lang met 2 dagen pijn! Maar nu ff wat anders.... sinds wij weten dat de gynaecoloog ons gaat helpen is er een zorg van ons gevallen. Maar ik let wel op mijn "vruchtbare" dagen. Wanneer we moeten gaan klussen dus .. Nu moet ik volgende week pas ongesteld worden.. maar heb ineens zulke vage klachten!?! Zere onderrug,krampen in de onderbuik (lijken net menstruatiekrampjes),gevoel dat ik lang na de wc moet,rommelende darmen..l Iemand ook last van deze klachten gehad en toen zwanger bleek te zijn???
Owh spannend!! Wanneer ga je testen denk je? we zitten in hetzelfde schuitje denk ik...ik heb namelijk d3zelfde vage klachten en tot vandaag aan zelfs wat rood/bruin verlies...en net weer wit verlies...nog even en ik word echt helemaal gek hihi Duimen voor ons dus! En afwachten denk ik
Wish88 en Woman1987, ik denk dat voor jullie allebei hetzelfde geldt: Het kan maar het hoeft niet. Ik had gisteren hetzelfde, met misselijkheid erbij, dus ik ben eens gaan googelen. Op meerdere websites kwam ik tegen dat sommige vrouwen de innesteling voelen, door pijn in de onderbuik. De hormonen die je lijf inkomen kunnen je darmen dan ook nog eens beïnvloeden wat nog wat meer buikkrampjes kan geven. (Innesteling is 7 dagen na de eisprong, dus 7 dagen voor je de dag dat je de volgende ongesteldheid verwacht bij een 28-cyclus) Ook een klein beetje bloed kan duiden op een innesteling. Bij de ene vrouw is dat een speldenprikje, bij de andere is het 1 of 2 dagen bloeden. Maar nogmaals, het KAN, maar het HOEFT niet. Als je hier op het forum leest is voor iedere vrouw die inderdaad zwanger bleek te zijn, ook een vrouw te vinden wiens lichaam haar voor de gek hield. Ik hoop in ieder geval dat jullie volgende week allebei een plusje hebben op de test!!
Eigenlijk de 13e ook, maar we stellen het een dag uit. Als het zo mag zijn, dan toch het liefst op Valentijnsdag En jij, ga je de 13e gelijk testen?
Oehhh dat is echt toevallig! Nee ik ga denk ik ook op de 14de testen... Just in case, Als mijn ongi dan toch langs komt, tjah jammer dan denk ik maar Heb wel alvast de action testjes gehaald xD (hopelijk zijn ze goed voor op de dag na NOD)
Bedankt voor jullie reacties. ik ga met valentijnsdag testen! Ja of de 13e.. ik twijfel nog hihi. Hopelijk hebben we alle 3 geluk! Ik duim voor ons...! Laten jullie het ook weten hier volgende week?
Gaaf! Alledrie testen op de 14e! Ik laat het zeker even weten, al kan het zijn dat dat maandag wordt want we gaan een lang weekend weg. Ik zal zeker aan jullie denken vrijdagochtend Duimen duimen duimen!
ja maar een heel klein beetje, als ik niet bezig was geweest met zwanger worden zou het me niet opgevallen zijn denk ik. ik duim. ook voor jou!