Wanneer wil jij alles klaar hebben?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door BoBam, 22 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoBam

BoBam Niet meer actief

Ik heb al heel wat dingen gekocht en de babykamer komt de eerste week van juni, maar wanneer willen jullie echt alles klaar hebben dat je echt ALLES in huis hebt?
    Ik vind de tijd echt zo snel gaan, ik kom er helemaal niet aan toe! En ik moet best nog veel, misschien dat het vanaf volgende week beter gaat, ben nu ook veel aan het leren omdat ik vrijdag examen heb,als ikdat niet haal dan stop ik daar dan ook gewoon mee, want zwanger zijn en leren dat werkt bij mij niet.

2. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik wilde alles perse klaar hebben voor de 37 weken, want vanaf dat moment mag je thuis bevallen. Nou is dat niet helemaal gelukt, want mijn man heeft de meubels zelfgemaakt, en die waren pas in week 38 klaar.. :) Maar ik had zoiets van, ik heb een wiegje dus hij kan slapen en de rest komt wel... Uiteindelijk was alles toch klaar bij 38 weken...

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Wij hadden het hoognodige bij 30 weken wel klaar. Na de geboorte hebben we ook nog dingetjes gekocht en veranderd, je komt er dan pas achter wat echt handig is!

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik wil het natuurlijk allemaal zo snel mogelijk klaar hebben, maar wij gaan nog verhuizen als ik 32/33 weken zwanger ben. Voor die tijd kunnen we het dus sowieso niet klaar hebben. En als we dan verhuisd zijn moeten we het hele kamertje nog verven / behangen en alle meubels en accessoires erin zetten enzo. Gelukkig hebben we de meeste dingen al wel gekocht.

5. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik wil alles nu wel binnen 4 weken klaar hebben en dat lukt ook wel

de babykamer komt 13 mei dan wordt ie gebracht en gemonteerd dan is het een kwestie van de lamp ophangen en de gordijnen en rolgordijn en dan ben ik klaar

de baby uitzet is al helemaal compleet dus daar heb ik geen omkijken naar

en ik ga pas wassen in week 35 ofzo

6. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    ik wil het meeste toch wel met 30 weken klaar hebben, en ik denk dat ik met wassen begin ook zo rond de 35 weken

7. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
    Ik denk dat je gewoon moet doen waar je jezelf het lekkerst bij voelt. Ik ben nogal een 'laat maar waaien'-type en zou hyper worden als ik alles volgens een strakke planning moet doen die ik dan natuurlijk weer niet haal, brrr. Het komt wel goed.
    Maar ik denk dat er nog veel meer meiden zijn die daar juist weer niet tegen kunnen. En als er iets niet goed is, dan is het stress. Dus gewoon doen wat het best bij jou past.

8. Lolake

Lolake Actief lid

24 mei 2007
    203
    0
    0
    Bij ons is alles klaar sinds zaterdag. Heb gisteren mijn valiesje klaar gezet (beval in ziekenhuis).
    Enkel nog de wieg zetten en dat gebeurt volgende week. Moest er ondertussen iets gebeuren dan zal manlief en mijn mama dit wel in orde brengen.
    Hopelijk is dit niet nodig want dit zou ik graag zelf doen, maar vind het nu nog wat vroeg om deze al te zetten.

9. minniemouse

minniemouse Actief lid

11 mrt 2006
    174
    1
    0
    flevoland
    Rond de 37 weken wil ik alles klaar hebben.

Ik ben nu bijna 32 weken en moet nog het een en ander doen.
    Gordijn kopen, nog wat spulletjes die ik nog niet heb, mijn vluchttas aanvullen.

Ben vandaag begonnen met het wassen van de spullen die ik al klaar had liggen. Dan alles nog strijken en 100000 x opvouwen hahahaha...

10. tienagemum

tienagemum Actief lid

18 nov 2007
    241
    0
    0
    student
    Ik heb al het hoognodige al klaar, kamertje is al voledig klaar en als ik eens iets tegenkom in de winkel dat me handig lijkt, neem ik het gewoon mee ;)
    De box ga ik de volgende week al zetten denk ik, zodat de katten er aan kunnen wennen!

X

11. maica

maica Lid

28 feb 2007
    90
    0
    0
    barendrecht
    Ik wil alles in ieder geval voor 30 weken klaar hebben,want onze eerste dochter is met 34 weken geboren .Dus je weet maar nooit!
    Wij zijn dus druk bezig.

groetjes maica

12. BoBam

BoBam Niet meer actief

ik denk ook dat ik het wel met 30 weken klaar wil hebben ja, want ja mocht het eerder worden geboren dan scheelt dat al weer, want volgens mij heb je daar dan ook geen zin meer in om dat dan nog te regelen.

13. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    @ bobam: heel verstandig... onze kleine werd met 31 w en 5 dagen geboren.. De grote dingen hadden we al in huis, maar een hoop dingen moesten nog gekocht worden... en dat tussen de ziekenhuisbezoekjes door, das geen pretje...

14. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik wil 4 weken voor uitgerekende datum alles klaar hebben,
    en dan beginnen met alles te wassen...
    Dus 12 september alles klaar...kan niet wachten ;)

LIEFS nony

15. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Is er trouwens een reden voor dat iedereen de kleertjes zo laat wast.. Want ik ben dus nu al aan het wassen. Alles wat ik tot nu toe heb gekregen, gaat gelijk de wasmachine in.

16. Konijn

Konijn Niet meer actief

We hebben nu alles in huis. Ik ben bezig met alles op mijn gemak te wassen en te strijken... dus het is zo goed als klaar.

17. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    :) Ik had meer zoiets van: Ik kan het wel meteen wassen maar mezelf kennende moet het toch nog een keer gedaan worden als ik in mijn verlof zit omdat het dan al "zolang" in de kast ligt... BEetje zonde van het extra werk... :)

18. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Wij hadden met 25 weken alle spulletjes in huis, met 28 weken was ook het kamertje zo goed als klaar.
    Nu mijn verlof is begonnen met 32 weken, had ik ook diezelfde week mn vluchtkoffer klaar, de kleertjes gewassen en gestreken, bedje opgemaakt, spulletjes op de plankjes, geboorte kaartjes besteld en envelopjes geschreven etc...

Mocht het kindje te vroeg komen, wij zijn voorbereid hahaha!

19. Konijn

Konijn Niet meer actief

In de kast worden de kleertjes als het goed is niet meer vies, dus op tijd wassen kan prima...

20. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Hihihihi.. en dan komt ineens de nesteldrang om de hoek zetten... :D En dan moet alles toch nog een keer... of 2... of 3.. :oops:

Deel Deze Pagina