Ik geloof nooit dat ik last van nesteldrang kan krijgen Ben absoluut geen poetsvrouw. Ik denk wel altijd 'oh ik moet nu de badkamer echt eens schoonmaken, maar ik vind altijd wel iets belangrijkers (lees leukers) te doen
Ik heb het zelf ook niet zo gehad hoor.. Ik ben gewoon niet gemaakt om te poetsen.. Ik vind het al een ramp dat ik nu elke dag moet stofzuigen omdat Jelle over de grond kruipt..
Bij ons is het kamertje bijna klaar alleen de lampen en gordijnen nog en wat kleine dingetjes op hangen. ik heb het meeste ook al gewasen. maar dat komt omdat ik gewoon zo iets heb wil met me verlof haast niks moeten doen. ben nu echt boeken aan het sparen voor dan. eerlijk in de tuin in zwembad of lounge bank Kijk er al naar uit.
ik lees en hoor nu ook over het feit dat er nog stoffen in de nieuwe meubels zitten die door late indeling van de kamer vaak te weinig tijd krijgen om uit te dampen en niet goed zouden kunnen zijn voor de baby. vind dit wel weer dubbel. iedereen doet het al jaren later in de zwangerschap het indelen van de babykaner etc. en om dat nu al met 2 tot 4 maanden te doen zoals nu wordt geadviseerd vind ik ook zo wat. aan de andere kant zitr denk ik ook wel een kern van waarheid in. ik zou daarom met 7 maanden tot 30 weken wel het hoogstnodige klaar willen hebben denk ik. ook de box. wij hebben 3 katten die er dan aan kunnen wennen en dan heeft het toch nog even de tijd om uit te dampen. het advies is de kamer goed warm stoken endan daarna juist weer laten luchten. wat vinden anderen hiervan. persoonlijk zal ik er niet zo zwaar aan tillen en luchten doe ik toch wel maar ben wel benieuwd....
Ik denk dat dat nog wel gaat komen.... ik wilde met 37 weken echt alles helemaal schoon hebben, want ons kindje moest wel in een schoon huis geboren worden natuurlijk! En ook voor de verloskundigen, kraamhulpen en bezoek vond ik het wel een fijn idee. Nu waren we net klaar met verbouwen dus het verbouwings-stof moest ook echt weg. Ik heb trouwens toen mijn vliezen gebroken waren nog mijn caviakooi en de badkamer schoongemaakt . Zo van, de komende week zal ik dat in ieder geval niet doen!
Ik doe dat ook al Maar ik denk dat ik het met een week of 32 nog een keer doe , heb ik wat te doen en die kleertjes blijven zooo leuk om mee te fruttelen
Ik ben nu zo ongeveer klaar... de komende weken nog wat strijken, en het kamertje goed schoonmaken, maar dat is het. Ik heb alles in de kast gelegd, zodat het niet meer stoffig wordt. Ik zou het niet in mijn hoofd halen om alles nog een keer te gaan wassen en strijken... wat een rotwerk zeg en de kleertjes worden er nooit mooier op...
We zijn afgelopen dinsdag verhuisd en hopen morgen het kamertje binnen te krijgen. Die zou vorige week al komen maar toen bleek hij opeens niet meer op vooraad te zijn.. ik moet morgenochtend bellen of ze echt komen en zo niet.. dan gaan we meteen op pad naar die winkel om ons geld terug te vragen en verzinnen we wel iets anders..