Ik zat te denken om een flessensterilisator te gaan gebruiken, maar ik heb geen idee, waar ik op moet letten bij aanschaf van zo'n ding, iemand goeie tips.
als je een magnetron hebt kan je de sterilisator daar voor gebruiken...evt te koop bij de hema of prenatal.
Wij hebben hem ook nooit gehad en nooit gemist. Gewoon in een pannetje met water de flessen uitgekookt, werkte prima en zo heb ik niet weer iets waarvoor ik weer een plekje in mijn overvolle kastjes moet vinden.
Ik heb die van de Prenatal eigen merk, werkt perfect. Er kunnen 4 flessen + toebehoren in. Volgens mij maakt het niet zoveel uit welk merk je neemt, ze werken toch allemaal volgens hetzelfde principe.
Dat is niet helemaal waar... De sterilisator heeft een losse deksel die na 2x gebruiken al niet meer goed afsloot. Ik heb nu de sterilisator van Avent en die deksel vergrendel je echt waardoor hij veel beter werkt.
Ik heb die van Avent en ik vond het een superaankoop! Alles erin, water erbij en 6 minuten op de hoogste stand van de magnetron.
het maakt inderdaad weinig uit welk merk je gebruikt.. als ie het maar doet! de keus is aan jou of je wil uitkoken of in de magnetron wil doen!
Ik was super tevreden over die van Avent, ga hem nu ook zeker weer gebruiken. Veel makkelijker dan in een pannetje uitkoken.