Wanneer wil jij de eerste kraamvisite?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door whitequeen, 16 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertie

    Esthertie Niet meer actief

    Ik denk dat je zelf moet beslissen wat je doe. het is ju bevalling, kind en gezin en als je je ergens niet prettig bij voelt dan maar geen visite de eerst 1,5 week.

    Mijn schoonmoeder komt voor 2 maanden over uit Z-Amerika. En zal dus 24/7 bij ons zijn. Ik vind dat geen probleem maar juist makkelijk, leuk & gezellig :)
     
  2. Lentebaby

    Lentebaby Lid

    27 mrt 2011
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na de eerste week
     
  3. Panda81

    Panda81 Fanatiek lid

    13 nov 2008
    3.380
    415
    83
    Limburg
    Ouders en broer/zus van ons mogen gelijk komen maar wel van tevoren laten weten. REst van kraamvisite komt na ong een week de eerste. Vorige keer zo goed bevallen dus doen het nu weer zo.
     
  4. binnabinna

    binnabinna VIP lid

    19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Bij Silver ging het met mijn helemaal fout en hebben ze mijn man alleen gelaten in het ziekehuiw en die heeft toen mijn ouders ( zijn ouder waren bij min. Ouders ) gebeld zo van ik weet het niet meer ik zit hier al een half uur allleen met de baby. Erg heftig dus die zijn meteen gekomen voor hem en om hem te onder stuinen

    Dus toen ik uiteindelijk na 6 uur weer op de kamer kwam zaten hun daar. Nou wat een stres voor die mensen je zag ze echt allemaal opgelucht zijn maar ook schrikken ik zag er niet uit net een lijk



    Deze keer als alles normaal gaat bellen we eerst mijn ouders omdat die weten dat we bezig zijn omdat ze de oppas hebben en we willen dat hun eerst komen en dan eigelijk alleen onze dochter
    Brengen en dan mogen ze zelf eerst nog 1 koppie kofie drinken ;)
    Eerst wil ik dat Silver haar zusje leert kennen zonder opa en oma's er om heen
     
  5. jongmama

    jongmama Fanatiek lid

    1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    Hier waren enkele uren na de bevalling de 'close' familie langs gekomen om onze dochter te bewonderen. En ik moet zeggen dat ik het helemaal geen probleem vond. Je bent zo trots dat je aan iedereen wel je kleintje wilt laten zien. Een paar dagen later kwam de andere visite pas. Wat ik wel ontzettend vervelend vond was dat sommige visite hun vreselijk drukke en aandacht vragende kinderen meenamen en dat vond ik niet prettig. Totaal niet lief voor de baby en gaan overal zo grof mee om. Snap ook niet van ouders dat ze dan niet even denken hun kind thuis te laten. Volgende keer wil ik dat wel anders want ik heb me behoorlijk geïrriteerd dat mensen die ik amper ken 3 uur bleven hangen, terwijl familie zich na een half uur al schuldig voelde nog langer te blijven om ons rust te geven.
     
  6. Noukie1805

    Noukie1805 Bekend lid

    4 feb 2009
    665
    0
    0
    Bij ons kwamen ze na een paar uur na het zh. Opa gelijk grote camera met flits erop. Had zo'n 12 man aan mijn bed staan :$ (ja als de een mag komen kun je de ander weer niet weigeren dacht ik). De volgende dag kwamen we thuis en 'moest' weer iedereen komen. Vreselijk vond ik het! De volgende x houd ik voet bij stuk (heb me bij mijn dochter flink onder druk laten zetten door sm) en is de eerste tijd voor ons! Ook omdat ik me voor 100% wil inzetten voor de bv. Een week vind ik persoonlijk dan wel weer lang. De eerste dagen voor ons en dan OM DE BEURT elke dag iemand (dat wordt ruzie wie er als eerste mag :D)! Maar volg je gevoel en geniet ervan!!
     
  7. Escal

    Escal Fanatiek lid

    12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    zou voortaan ook aangeven eerst tijd voor onszelf te willen maar dan meer een dagje dan een week...
    maar altijd naar jezelf luisteren! dat is belangrijk, niet wat andere mensen denken
     
  8. sjaantje85

    sjaantje85 Fanatiek lid

    4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Ieder zijn keuze op zich!!Doe wat goed voelt!

    Hier wel directe familie en directe vrienden gelijk erbij!!En dat voelde goed we waren zo trots op ons meisje en wilde dat met iedereen delen!!!
    Nu zal het mss anders lopen ivm tweelingzwangerschap en verblijf ziekenhuis dit hou ik liever bij de opa's en oma's en beste vriendin en de rest meot echt eventjes wachten (Denk ik nu) hihi!!

    Maar vooral doe wat goed voelt voor jezelf!!!!
     

Deel Deze Pagina