Als het aan mij zou liggen zou ik over een maand of 2 wel weer willen proberen, maar zie mijn onderschrift; dat zit er dus niet in...
Als ze 1 is wil ik denk ik weer stoppen met de pil. Dan is mijn dochter ongeveer 2 als alles volgens planning gaat
Woh wat zijn er veel die al snel weer aan tweede willen beginnen. iIk wil echt nog wel wachten. Wil voorlopig echt nog mn aandacht aan mn meisje geven en lijkt me rustiger als ze wat ouder is. Ik wil stoppen met de pil als ze twee is, nu 10 maanden dus dat duurt nog wel even.
Wij willen ook heel graag een 2de maar mag pas vanaf december weer zwanger worden i.v.m. behandeling en willen eerst een wat grotere woning en het financiele gedeelte wat beter hebben. Daarna is het voor ons groen licht Maar hopen dat dit uiterlijk eind januari zover is.
Wij denken aan December, dan is onze zoon ongeveer 8 maanden. Maar ik zie nog wel wat beren op de weg dus wie weet...we zien het wel tegen die tijd.
Ik wil wel weer maar mijn lijf denkt daar anders over! Vanaf volgende maad laten we de condooms weer achterwege maar ik gok dat het nog wel even kan duren want ik heb het gevoel dat ik nog volop aan het ontzwangeren ben!
Hier wilde we een klein leeftijdsverschil. Vanaf juni vorig jaar besloten ervoor te gaan. Ik was alleen nog niet ongesteld geworden door het geven van de borstvoeding... In augustus was ik weer voor het eerst ongesteld en sept/okt was ik zwanger. Er zit ruim 19 maand tussen onze dochters en ik vind het heerlijk zo. Onze oudste is al best zelfstandig, maar doet 's middags ook nog even een dutje . Hierdoor heb ik weer even tijd met de jongste en ik heb zo wel het gevoel dat ik beide aandacht kan geven.
Nu????? Haha. Zodra mijn dochter op mn buik lag, wilde ik alweer voor een tweede gaan. Maar we wachten eerst maar eens een jaartje.
Onze zoontjes schelen straks 2 jaar en 10 maanden. Kindjes krijgen is voor ons niet vanzelfsprekend dus dit leeftijdsverschil is voor ons perfect!
Voordat mijn dochter geboren werd zei ik: 1,5 jaar verschil. Maar wij hebben een zeer ondernemend meisje van een half jaar, die erg weinig slaapt... Ik ben nog totaal mezelf niet, hoewel het wel makkelijker wordt. Daarbij geef ik nog bv en menstrueer nog niet, dus geen idee wanneer het weer kan. Ik wil ook eerst nog 10kg kwijt en ons huis verkocht hebben. Mijn man moet er nog niks van weten .weet niet of hij ooit klaar is voor een tweede!
Hier eerst lekker genieten van de kleine man en de financiën wat beter op een rijtje krijgen.. Ook is vriend nog bezig met school, dus dat ook maar afmaken.. We willen beiden wel een tweede, maar duurt dus nog wel even
Wij hadden het idee om het weer te gaan proberen als onze dochter 1 jaar oud is, we willen ook niet te veel leeftijdsverschil. Maar eerst gaan we uitzoeken of een ander huis er in zit en voordat dit zover is... Ik wil niet hoogzwanger gaan verhuizen! En daarnaast hebben we nu een heel actief meisje, waar ik dus mijn handen vol aan heb! Dus soms heb ik wel twijfels of we haar al 'zo snel' grote zus moeten maken... Voor nu afgesproken dat we het met elkaar gaan bespreken als ze 1 jaar is.
Hier na onze eerste en tweede dochter nooit anticonceptie gebruikt, wilde het liefst zo snel mogelijk weer zwanger worden! Tussen de oudste en middelste zit nu 18 maanden, tussen de middelste en jongste zit 21 maanden. Had wat mij betreft nog sneller gemogen, maar kreeg pas weer een eisprong na het volledig stoppen met bv. Als ik mijn man enthousiast had kunnen krijgen was ik in hetzelfde tempo doorgegaan voor nummer 4!...
als de kleine over 3 maanden 1 is dan wille we voor de volgende gaan weer super op da treintje stappe
Ik heb altijd geroepen dat ik er 3 jaar tussen wil hebben. Maak dat bij kennisen mee en lijkt me ideaal! Maar moet eerlijk zeggen dat het toch wel kriebelt. Mijn kleine meisje wordt al zo snel groot. Ze is pas 10 weken maar enorm wijs al!
Liefst nu al, maar eerst maar eens werken en ontzwangeren, denk als dochter ruim 1 is dat we dan voor een tweede gaan. 2-2,5 jaar leeftijdsverschil lijkt mij leuk!