Wanneer willen jullie aan een tweede beginnen?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door PollyBaby86, 29 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ja, zo denk ik er ook over! Onze dochter is nu ruim 14 maanden, en moet er nog niet aan denken om weer zwanger te worden(vind daar persoonlijk ook niet zo veel aan, maarja, als je kinderen wil;)).
    Ik heb ook geen zin om met een baby en een halve baby op pad te gaan, moet je zo'n dure dubbele buggy aan gaan schaffen. Oudste nog zindelijk zien te krijgen terwijl je druk met luiers verschonen van een baby. Een baby voeden en dan ook nog eten in het mondje vd oudste zien te krijgen. Pffff nee zeg, lijkt mij niks:D
    Ideaal zou zijn als de oudste zelf kan lopen(naast wandelwagen vd baby:D), zelf uit een bekertje kan drinken en enigszins zonder smeren kan eten, kan praten en dus op een makkelijke manier met mama kan communiceren(zonder gejengel, gegil of gejank:D). Misschien klinkt dit een beetje raar, maar ondanks dat ik een man heb, sta ik er veel alleen voor omdat wij op een grote boerderij wonen. Man is veel aan het werk, ondanks dat hij "thuis" is sta ik alleen voor bv de boodschappen en het hele huishouden. Ik vind het soms al energievretend genoeg met 1 kind, laat staan 2 van die dreumesen:$;) Nee, nog even wachten, misschien komend voorjaar stoppen met de pil en er dan voor gaan.

2. tess2013

tess2013 Niet meer actief

Als de kleine 15 maanden is ongeveer

3. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

6 dec 2006
    975
    247
    43
    Vrouw
    aan de kust
    Onze meid is bijna 7mnd, maar ik zou wel graag willen beginnen aan een 2e! Ik wil er niet teveel verschil hebben, en we willen nog meerdere kinderen... Maar op het moment is mn man nog niet te porren ervoor....

Maar binnenkort eens over hebbn met m :p

4. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.913
    3.935
    113
    Het leek me mooi om 2 tot 3 jaar ertussen te hebben, dus ben ik met de pil gestopt, pngeveer 9 mnd voor onze dochter 2 zou worden, dan hadden we een jaar 'de tijd' om zwanger te raken. Dit gebeurde na 4 mnd, dus nu zit er net geen 2,5 jaar tussen. Hoewel dochterlief momenteel niet heel gemakkelijk is qua gedrag, denk ik dat het op termijn een prima leeftijdsverschil is.

5. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Vanavond ;)

6. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366