wanneer winkelen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jessica507, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Waarom zou het niet mogen? Nog geen 7 uur na de geboorte was ik al met haar buiten om naar huis te gaan... Da's normaal, toch?

2. valhalla

valhalla Niet meer actief

In het ziekenhuis dwarrelen (veeeeel) meer infecties en bacteriën dan lekker buiten hoor.

Ging op dag 3 lekker (voor zover dat dan kan ;)) een eindje wandelen met Lena op de dijk, weekje later deed ik boodschappen met haar. Nu was het al wel heerlijk lenteweer toen, gewoon goed aankleden...

Als ik jou was ging ik lekker even naar buiten hoor, naar huis kan altijd nog maar even eruit, lekker toch?

3. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    2 uur na beide bevallingen ging ik anders toch echt naar huis vanuit het ziekenhuis, en dat met de bus.
    Mijn kinderen zijn beide nog nooit ziek geweest. Je kan ook over beschermen hoor!

4. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Aaliyah mocht pas na een week naar buiten omdat haar temperatuur niet stabiel bleef. Ze was af n toe een beetje aan de warme kant. En die week was het heel warm buiten. Maar daarna ging ik 's ochtends vroeg ook wandelen en winkelen. Heb de eerste tijd wel de supermarkt vermeden om de koelingen enzo. Dat leek me zo'n grote overgang voor haar van warm naar koud.

5. Marscha

Marscha Niet meer actief

Ja ik ging ook dezelfde dag nog naar huis vanuit het ziekenhuis, maar niet echt de stad in met haar ofzo... Ze zeiden dat ik echt moest wachten omdat ze nog veel te prikkelbaar was voor infecties.

Daarom heb k gewacht tot dag 8 voor ik ging winkelen. toen ze 5 dagen was ben ik wel boodschappen met haar gaan doen maar dat was in de auto, in de winkel, terug in de auto en weer thuis... niet echt naar buiten.

6. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik adviseer in gezinnen om naar buiten te gaan als een kindje zich goed op temperatuur kan houden (zonder kruik) en goed groeit.

Wij zijn na 8 dagen naar buiten gegaan en ook even gewinkeld.

Op dag 3 naar buiten, heb je vast geen knip/zware bevalling gehad ? Ik kon amper zitten de 1e week.

7. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    De eerste bevalling heeft 36 uur geduurd en een flinke knip.
    Tweede bevalling heeft 27 uur geduurd en behoorlijk ingescheurd.
    Toch liep ik na 2 dagen al buiten en zat ik na 3 dagen bij de tweede bevalling alweer op mijn paard en op de fiets.

Een kruik hebben we bij beide kinderen nooit gebruikt, op temperatuur houden hebben ze nooit problemen mee gehad.

8. jessica507

jessica507 Actief lid

11 jan 2008
    421
    0
    0
    receptioniste
    omgeving roosendaal
    misschien een stomme vraag hoor, maar hoe warm je het flesje dan op?
    borstvoeding mag niet in de magnetron opgewarmd worden?
    we gebruiken thuis een flessewarmer of pannetje met warm water.

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nou heerlijk toch! Ik heb 5 dagen in het zh gelegen... Alleen maar fijn dat je je al zo snel weer heel goed voelt.

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Je kan overal waar je zelf kan eten ook wel een flesje opwarmen, desnoods neem je je flessenwarmer mee. Maar ze hebben overal wel een pannetje en warm water. En zo af en toe bv in de magnetron opwarmen is ook niet zo erg. Wel goed schudden dan daarna en uitkijken dat het niet te heet is.

11. Yuntje

Yuntje Bekend lid

16 mrt 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Denk dat het voor je kleintje niet zo uitmaakt...
    maar denk ook vooral aan jezelf!

Bij mij duurde het vrij lang totdat ik redelijke afstanden kon afleggen (ook keizersnede gehad)
    Luister in ieder gval goed naar je eigen lichaam!

En wat je kleintje betreft.... goed aankleden en hop lekker naar buiten!

Deel Deze Pagina