Weet iemand toevallig waar je een pittenzak of pittenkussen kunt kopen ? Kan het online wel vinden, maar wil liever uit een gewone winkel. Had al gegoogeld op Blokker en Xenos maar zie niks.
Xenos en blokker heeft soms een goedkope versie Maar de beste vind ik zelf de originele hittepit en ook ik heb ze van de tuinen
Ja ik wil nu wel iets goeds inderdaad. Werd al helemaal gek van de warmwaterkruiken die om de haverklap stuk gaan. Geen zin in kersenpitjes door m'n hele bed
En ze waarschuwen voor brandgevaar ermee, dan heb ik liever een originele waarbij die kans minder is dan een nep versie.. En ze zijn zo fijn, ligt er nu toevallig eentje naast me sinds maanden haha
Oh.. bedoelen ze dan brandgevaar tijdens opwarmen in magnetron of is er ook nog brandgevaar als hij al in je bedje ligt ? Had ook nog zitten denken aan een elektrische deken, maar dat vertrouw ik ook niet helemaal Dus jij bent ook zo'n koukleum Ik kan echt niet slapen zonder iets wat warmte afgeeft hihi
Ik heb hier al jaren een langwerpige pittenzak uit de Xenos. Die vind ik echt het allerbeste!!! Er zitten geen kersenpitten in, maar andere pitten of graan? Geen idee, maar deze blijft echt lang warm. Daarnaast heb ik ook de veel duurdere pittenzakken (met kersenpitten) van de Tuinen gehad. Die zijn echt snel weer afgekoeld. En ik vind ze ook veel minder comfortabel in de nek o.i.d. liggen. Dus.... als ik zie dat de Xenos weer dezelfde heeft als die ik nu heb, dan koop ik er nog eentje bij!! Heerlijk! En lekker lang warm!
Ik heb er al jaren eentje van de Tuinen, perfect! Heb hem deze week weer gebruikt sinds het voorjaar.
Wij hebben ook een langwerpige en die ligt sinds deze week bij mijn dochter in bed als ze gaat slapen. En het fijnste er van is dat ze binnen tien minuten slaapt sinds ze de pitten zak heeft Ze wil er eigenlijk nog wel een bij, een voor bij haar voeten en een om mee te knuffelen Ik heb hem van mijn moeder gekregen maar weet niet waar ze hem vandaan heeft.