Iemand zou tussen 13:00 en 13:30 iets op komen halen (wat dat is doet er even niet toe) en jullie raden het al: is nog niet geweest. Ik kan hier zo slecht tegen he. Maar nu sta ik op het punt om even weg te gaan. Moet ik nu weggaan of zal ik nog wachten tot hij komt? Ik heb geen telefoonnr. van hem maar heb hem wel even gemaild of ie nog komt, nog geen reactie. Terwijl we verder wel een goede communicatie hadden over en weer via de mail. Grrrrrrr!!!!!!
Tja, dat is een veel voorkomend probleem... Ik weet niet wat het is en of je er veel voor krijgt nog. Maar als het een mooie cent zou zijn, zou ik nog een uurtje thuisblijven. is het maar een paar euro dan zou ik even boodschap gaan doen.
Ja irritant is dat. Ik zou even wachten tot half 3 en dan gewoon weggaan. Je kan moeilijk de hele middag binnen zitten. Waarschijnlijk is hij/zij het vergeten.
Hier ook aan de lopende band mensen die niet op komen dagen of vlak van te voren weer af berichten. Zou lekker boodschappen gaan doen, afspraak = afspraak!
Ik was weggegaan Gratis af te halen en dan niet eens op tijd kunnen komen? Jammer, maar dan heeft diegene pech hoor
Persoonlijk zou ik dan gewoon gaan, zeker als het gratis af te halen is! Dan denk ik de afspraak is gemaakt en als je weet dat het niet gaat lukken kun je ook even contact opnemen. Als die dan komt in de tijd dat jij wegbent en ernaar vraagt kun je toch ook gewoon uitleggen dat jullie een afspraak hadden tussen 13.00 en 13.30 en later nog een afspraak had staan en daarom niet thuis was?
Maar stel dat ik vertrek en hij blijkt achteraf dan net twee minuten erna gekomen te zijn. Ik zit constant van: hij kan ieder moment komen. Hij zou eigenlijk gisteravond al komen, maar meldde 2,5 uur voordat hij zou komen dat 8 uur niet ging lukken, dus toen heeft hij keurig afgezegd. En dan nu loopt het zo.
Ik denk dat ik maar ga dan. Ik ben wel teleurgesteld, nu weet ik ook niet of hij het alsnog komt ophalen en blijf ik ermee zitten.
Ik heb hem gemaild dat k wegga, dat hij me kan bellen op mijn 06. Ben benieuwd of en wat ik er eventueel nog van/ over hoor.
Ik was weggegaan, ook als het niet gratis was. Een paar minuten te laat snap ik, maar je wacht al ruim een uur. Jammer voor hem dan!
Vind zowiezo de laatste tijd de kopers op marktplaats aso. Je spreekt wat af en 9 van de 10 keer kan je ervan uitgaan dat het niet doorgaat. Hier ondertussen al 5 keer een stoel verkocht, hij staat er nog Helemaal niet netjes van deze man als het ook nog is gratis is en jij nu al een uur zit te wachten, tenzij hij een heel goed excuus heeft zou die het niet eens meer mee krijgen van mij!
Als ik zoiets weleens heb zet ik het bij de voordeur, mits het niet regent, of ik doe het in een plastic zak. Je hebt bijv. ook diverse weggeefhoeken op facebook. Diegene kan het dan gewoon ophalen/ meenemen en jij hoeft er niet voor thuis te blijven.