Wanneer winterjas aan?

Discussie in 'De lounge' gestart door SDonya, 22 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koon

Koon Niet meer actief

Nu nog zomerjas of tussenjas. Als we gaan wandelen/fietsen een dik vest er onder. Maar wij hoeven ook niet 's ochteds vroeg per se de deur al uit, of alleen maar naar de auto.

2. Soit

Soit Niet meer actief

Nu al. Is best koud hoor 9 graden op de fiets...

3. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.895
    9.411
    113
    Gelderland
    Voor mijzelf laatst een winterjas op de fiets maar ik heb geen tussenjas en een vest vond ik echt te fris ;)

De kids doe ik met buitenspelen/fietsen een tussenjas aan of een vest/jas met bodywarmer.

4. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Als ik mijn jas straks weer pas:p..

Heb nu tussenjas aan, althans bovenste knoop dicht sjaal om en buik niet bedekt op het moment. Maar kom nu toch niet zoveel buiten;)

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik had 'm vandaag aan gedaan hoor! Heerlijk!
    Brrrr lijkt me erg koud met een zomerjas 😂

6. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.679
    1.441
    113
    Vandaag voor het eerst en zag vandaag meer mensen ineens met een winterjas lopen die gisteren nog hun zonerjas of vest aan hadden

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik heb hem al 2 weken aan;) Ik ben een vreselijke kou kleum en mijn tussenjas is echt niet warm genoeg:D

8. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.679
    1.441
    113
    Haha en ik dacht dat ik erg was :p, hier was het afgelopen zondag nog 22 graden dus een zomerjas nog prima te doen :). Maar vind het nu echt te koud dacht ook echt vanmorgen kom ik daar straks als enige op school in mijn winterjas maar nee dat waren er meer.

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dinsdag voor het eerst, was 7°, brrr! Vandaag hebben ik en dochter hem nog aan, zoonlief een dikke trui en zijn dunne jas. Hadden herfstwandeling in het bos, daarna naar de speeltuin. Dus was bang dat hij anders te warm ging hebben met spelen.

10. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik ook vandaag voor het eerst.. mijn kinderen nog een fleecevest maar die hebben het altijd warm. Oudste zoon werd net opgehaald om buiten te spelen door de buurjongen in korte broek en tshirt:cool:

Later zei mijn zoon al zijn moeder is niet thuis.. oooo vandaar dus..

11. floraa

floraa Niet meer actief

Ik draag al weken mijn winterjas. Af en toe op een warme dag draag ik mijn tussenjas, maar als ik om 7 uur de deur uit ga is het koud hoor!

12. floraa

floraa Niet meer actief

Ik heb het trouwens heel snel heel warm, dus daar ligt het niet aan. Maar de afgelopen weken is het 's ochtends al aardig koud. Heb zelfs getwijfeld over handschoenen haha. Maar ik fiets dan ook naar het station, in de auto is het niet nodig.

Deel Deze Pagina