wanneer winterjas weer aan

Discussie in 'De lounge' gestart door wenneke20, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Ik trek mijn winterjas aan, als ik naar buiten ga en het is koud. Geen idee wanneer dat precies zal zijn. ;)

2. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Hier als het Koud is. Maar goed hier hebben ze nog een tussen jas die krijgen ze met het grafweer van vandaag aan.

3. knap

knap Niet meer actief

Van af deze week.

Dochter heeft al haar winterjas al weer een paar keer aan gehad.

Ze zit bij mij achter op de brommer en dat is toch al kouder dan achter op een fiets.

Ik zelf misschien volgende week als het rond de 10 graden gaat dan vind ik mijn zomerjas toch echt te dun.

4. Linana

Linana Niet meer actief

Wanneer het weer frisjes wordt buiten krijgt hij hem gewoon weer aan hoor ;)

5. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Op 26 september om 15:04 uur wisselen we van zomer naar winterjas.

Nee alle gekheid op een stokje. Zodra het koud is buiten en ik denk dat een zomerjasje niet meer voldoende is.

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Kindjes hebben nu nog hun vestjes aan en Lianna wil eigenlijk helemaal nog geen jasje of vestje aan. Die heeft het zo snel warm. Als ze er zelf om gaan vragen zal het wel koud genoeg zijn. Ik heb nu zelf een trui aan en daar gaat m'n zomerjas overheen, want anders heb ik het veel te heet met die winterjas.

7. Imensa

Imensa Niet meer actief

Hier vandaag voor eerst winterjas aan. Komt doordat hij ook geen tussenjas heeft en ik dat voor korte tijd zonde vind nog tenkopen

8. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Hahaha, het was een grapje hoor!
    Ik vond het gewoon een gekke vraag;)

9. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Hier heeft ze haar 'tussenjas' alweer aan, is een dun winterjasje.
    Geeft de thermometer onder de 10 graden aan dan krijgt ze haar dikkere winterjas aan, ik ben bang dat als ik hem nu al aandoe ze er straks niks meer aan heeft als het echt koud wordt.

10. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Voorlopig niet hoor, kinderen nog met een zomerjas en ik bolero over mijn korte mouwen.

11. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.057
    2.555
    113
    Limburg
    Als ik in mijn vest+zomerjas sta te rillen van de kou, dan zou de winterjas wel eens aankunnen. Geen idee wanneer dat is, kan niet in de toekomst kijken ;)

12. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Heb 3 oktober al een half jaar in mijn agenda staan ;)
    Nee gewoon... als het te koud wordt voor een zomerjas..

13. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    Ok thanks

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    geloof het of niet...ik dacht hetzelfde :D

15. Delta

Delta Niet meer actief

Liep vandaag nog gewoon zonder jas haha. Maar heb het dan ook snel warm en doe nog best lang met mijn blazer. Mocht het echt koud worden dan zal ik mijn winterjas aan doen. Geen idee wanneer dat is dus!

16. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Als het te koud wordt.

Ben juist op mijn herfstvestje overgeschakeld, en daarover gaat meestal eind september / begin oktober nog iets regenjas-achtig, zodat ik het warm genoeg (en droog) blijf houden.
    Zodanig dat mijn echte winterjas meestal pas rond november ofzo bovenkomt.

Zit overigens wel wat speling op. De ene keer loop ik half november nog in herfstjas, de andere keer bevries ik al half oktober.

Af en toe bevries ik dan effe aan de bushalte 's avonds als 't regent en waait, maar tja ... Daarvoor ga ik echt nu nog niet mijn winterjas meeslepen.

17. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    heel simpel, als ik het koud krijg ;)

Deel Deze Pagina