Zomerslaapzakje met romper met lange mouwen en katoenen pyama broek. Als ik ga slapen een dun zomerdekentje tot zijn middel en het raam open. Charlie
dunne slaapzak met pyama. Onze dochter heeft ondertemperatuur ivm antibiotica.. Normaal romper lange mouw in een dunnen slaapzak..
idem vorige week had ze een romper met lange mouwen aan, toen was het iets frisser. we gaan nu langzaamaan maar eens kijken voor een pyamaatje ze lag eigenlijk altijd óf in haar romper of in haar kleertjes nog steeds
Zomerslaapzak, romper zonder mouw en dun pjama truitje. Ik hou ong aan: 27 gr: romper zonder mouw + zomerslaapzak 25 gr: romper lange mouw + zomerslaapzak 23 gr: romper zonder mouw + pjama truitje + zomerslaapzak 21 gr: romper zonder mouw + pjama + zomerslaapzak 19 gr: romper lange mouw + pjama + zomerslaapzak Kouder is het nog niet geweest maar denk dat ik vanaf de 18 graden romper lange mouw + winterslaapzak (zonder mouw) ga gebruiken en dan evt nog opbouwen als het verder af koelt (dunne of dikkere pjama, mouwtjes eraan enz)
dochter ligt nu alleen in pyjama te slapen. als wij tegen 12 uur naar bed gaan doe ik haar een zomerslaapzak aan. Ik vind het 's nachts wel fris. *onze dochter slaapt wel door*
In mijn zoontjes kamer is het nu 25 graden en ondanks dat het 's nachts wel afkoelt, zal die temperatuur morgenochtend nog hetzelfde zijn in zn kamer. Dus hij ligt in een zomerslaapzak en romper met lange mouw en een boxershort.
Mijn zoontje slaapt heel goed op warmte dus die heeft een slaapzak aan met pyjama. De slaapzak is een beetje tussen een zomer en winter in. Ik twijffelde eerlijk gezegd wel of ik hem niet in een zomerslaapzak moest leggen maar ik vind het toch nog wel aardig afkoelen in de nacht.
Hier wel winterslaapzak zonder mouwen. Lange mouw romper. Het is hier 21graden in zijn kamertje. We hebben echt een koud huis
stomme vraag he maar stel ze toch wat noemen jullie zomerslaapzak en winterslaapzak????? wlk stof bedoelen jullie dan???? hier doet ze nu romper korte mouwen en slaapzak baby boum polar aan, met minder slaapt ze niet. nu ik lig ook met donsdeken dus gr