wanneer wist je het geslacht en klopte het?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Tord, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

wanneer wist je het geslacht, en klopte het?

1. 14 weken, goed

2. 14 weken, niet goed

3. 15 weken, goed

4. 15 weken, niet goed

5. 16 weken, goed

6. 16 weken, niet goed

7. 17 weken, goed

8. 17 weken, niet goed

9. 18 weken, goed

10. 18 weken, niet goed

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    als eerst met 12 weken volgens de nub methode.

daarna is dit met 16, 18, 21, 29 & 31 weken bevestigd
    dus geloof nu echt dat we een meisje krijgen

2. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Op basis van deze uitslagen durfde ik het wel aan om een pretecho met 16 weken te plannen. De echoscopiste was echter zeer sceptisch, en wilde het in principe pas vanaf 18 weken doen. Uiteindelijk heb ik hem op 16,4 staan, alhoewel ze daar niet zo blij mee was... En daar heb ik nu weer een raar gevoel bij. Maargoed, we zullen zien.

3. Bri

Bri Niet meer actief

Ik wist het geslacht bij iets meer dan 40 weken, en tot nu toe heeft het er alle schijn van dat we het goed gezien hebben! :D

Ik hoop voor je dat het goed te zien zal zijn bij je pretecho, geniet ervan.

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Met 18 weken een geslachtsbepaing gehad, werd verteld dat het een jongetje was. En het klopt :p

5. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    ik bij de oudste bij 16wk stilletjes meisje gezegd maar durfde er niet zeker van zijn en bij de 20wk echo durfde ze nog niks zeker te zeggen uiteindelijk bij 32!! weken een jongetje... hahaha Was een verassing maar hadden er ons snel bij neergelegd, roze kleertjes, dekentjes, lakentjes enzo. maar mooi opgeborgen ;) :p
    Hopelijk ziet de gyn het nu goed bij de 16wk echo :D Ging extra goed opletten :D

6. Viooltje

Viooltje Actief lid

17 mei 2011
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    He gatsie, lees me net wat teveel verhalen waarbij de voorspellingen niet uitkwamen... Wij willen het ook heel graag weten en ben ook van plan flink te gaan shoppen gericht op het geslacht straks... maar duimen dat het goed voorspelt wordt dus!
    (Pretecho met geslachtsbepaling met 17 weken en met de 20 weken echo krijgen we het dan nog een keer te horen natuurlijk. 2x dezelfde voorspelling zou erg gewenst zijn en dat het ook klopt natuurlijk!)

7. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Wij hebben bij 16 weken een pretecho gehad, waarbij het mannetje echt o-ver-duidelijk het echo-apparaat probeerde te swaffelen en kraakhelder liet zien dat ie een mannetje is. Met de 20-weken echo deed hij dat nog eens dunnetjes over. :D Volgens beide echoscopistes is er echt geen twijfel over mogelijk, wij krijgen een ventje.
    Half november hoop ik te kunnen zeggen dat ze gelijk hadden. :p

8. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Bij de 20-weken-echo werd gezegd dat we een meisje zouden krijgen. Aangezien het ook zo ging bij onze eerste dochter, ging ik er eigenlijk helemaal vanuit dat het zou kloppen, maar ik heb wel eens gezegd:'..zul je zien dat het toch een jongetje is..'.
    Het is dus een jongetje.... (we waren de grap van de straat. Vond het alleen zelf niet zo'n goeie bak. Nu ben ik natuurlijk dolgelukkig met mijn mooie mannetje, maar ik vond het heel emotioneel en verwarrend en miste 'mijn meisje' de eerste dagen)

9. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Ik wist het vanaf het moment dat ik de test had gedaan. Het werd bevestigd met 15,5 week.. En ik had gelijk! :D

10. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

met 15 weken een meisje, met 19,5 week heel duidelijk een jongen.

11. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    met 17 20 en 21 weken een jongetje heel duidelijkte zien en we hebben nog een 3d echo 4/8.
    Vorige zwangerschap 22 weken en 34 weken een meisje dat klopte.

Deel Deze Pagina