Wanneer wist je het?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door WanneBeMommy, 29 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lirial

Lirial Bekend lid

5 sep 2012
    819
    0
    0
    Toen ik 38 was...

2. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Toen ik nog een klein meisje was zei ik al altijd dat ik mama wilde worden.

Toen ik nét 13 was, kreeg ik verkering (hij is nogsteeds mijn vriend nu, ben nu 22). Ik heb volgens mij in het eerste half jaar al ter sprake gebracht dat ik persé kinderen wilde uiteindelijk en dat als hij dat dus persé niet wilde, het niet ging werken tussen ons :p

Ik was er dus al vroeg van bewust dat dit echt mijn wens was!

En we zijn er voor gegaan en hebben een prachtig dochtertje gekregen. Helaas was ze met 24 weken en 3 dagen niet sterk genoeg om bij ons te blijven. We willen wel voor een brusje gaan...want de kinderwens is nog groter dan ooit! En die was al gigantisch..

3. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Ik vind het mooi om te lezen hoe jullie tot het besluit van kinderen zijn gekomen.

@beetjemama, wat zwaar! Sterkte ermee!

4. stresskip86

stresskip86 Actief lid

12 nov 2012
    337
    0
    16
    zelfstandig ondernemer
    Friesland
    Hihi! Ik zei toen ik een jaar of 18 was altijd dat ik geen kinderen voor mijn 40ste wilde hebben. Wist ik veel! Daarna liep de leeftijd een beetje terug naar 38 jaar.

Toen ik mijn vriend leerde kennen in 2009 ging die leeftijd al snel richting 34 jaar en inmiddels ben ik 26 en rammelen mijn eierstokken aan beide kanten ;)! Ik besef inmiddels heel goed dat zwanger worden geen vanzelfsprekendheid is en door deze website geleerd dat het eerder langer duurt dan verwacht dan korter.

Ben begin vorige maand gestopt met de pil, dus wij zitten nu in de eerste ronde. Ben echt super benieuwd of het allemaal gaat lukken en hoe lang het duurt voordat ik misschien wel zwanger ben! Wij zijn er in ieder geval helemaal klaar voor!!!

5. Chaii

Chaii Niet meer actief

Toen ik 2 jaar een relatie had met mijn man wist ik dat ik kindjes wou ooit, was toen 18.
    Hij heeft dat in mij losgemaakt, daarvoor heb ik nooit gedacht van 'ik wil later trouwen en kinderen'. Sterker nog ik had er echt niks mee en walgde van kinderen haha en trouwen? pff zo saaiiiii... en degelijk.
    Toen ik 22 was zijn we ervoor gegaan en raakte ik zwanger van onze eerste dochter, beviel met 23 en raakte weer zwanger op 24 jarige leeftijd van ons tweede liefdes kind.
    En genieten dat ik ervan doe...... heeeeeerlijk.

Mijn kinderen zijn echt een verrijking van mijn leven en ik had nooit gedacht dat ik er zo over zou denken, echtniet.

Deel Deze Pagina