vandaag m'n nod.. geen tekenen van een naderende ongesteldheid. Uitereraard al getest, negatief helaas.. Als klap op de vuurpijl vandaag te horen gkregen dat m'n zusje 7 weken zwanger is "niet verwacht maar erg welkom" Ben natuurlijk voor haar heel blij maar heb net toch echt een potje zitten janken. Voelt zo kl*** dat ik alweer in ronde 5 zit en helaas nog niets terwijl zij dwars door de pil zwanger raakt. Ik wil niet jaloers zijn maar ben het stiekum toch.......
Och HO2. Ik kan me het gevoel heel erg voorstellen. De één zit er zo op te wachten en een ander wordt onbedoeld of zelfs ongewenst zwanger. Dan mag je best even een steek voelen hoor! Ik hoop dat het voor jou ook snel komt!
Hey meis! Ohw, ja, da's balen zeg, en al helemaal omdat ze nog aan de pil was! Volgens mij is het een hele normale reactie dat je stiekem wat jaloers bent, het komt me iig heel bekend voor! Weet je zusje dat jullie bezig zijn voor een kleine? Misschien is het een idee om het te zeggen, dan kunnen ze er een beetje rekening mee houden dat jij misschien niet altijd even vrolijk bent als ze het weer over d'r zwangerschap heeft. Heel veel sterkte en ik hoop dat je zelf ook snel goed nieuws hebt!
Thanks.. Toen ik tranen in m'n ogen kreeg moest ik het wel vertellen. Ze reageerde heel lief en wou me de echo niet eens laten zien omdat ze het zo sneu vond..
Voor mij ook heel herkenbaar. Net als Chillin heb ik ook een huilweek achter de rug. Vandaag gaan geluk en verdriet hand in hand. Ik kreeg vandaag een sms dat mijn vriendin vandaag is bevallen van een jongetje en ik ben net ongesteld geworden. Goed dat je het je zus hebt verteld, nu kunnen ze er hopelijk een beetje rekening mee houden. Knuffel
wat is de wereld toch oneerlijk verdeeld... Natuurlijk fijn voor je zusje, maar snap jou helemaal! Zo heb ik er ook al heel wat tranen voor gelaten... Dikke knuf Sookie
Zoooo herkenbaar, ik heb toevallig net een topic geopend. Pfff, baal even. Sterkte meid en ik hoop snel op een positieve test voor je.
heey meid. wat vervelend voor je.. maar ik noem het niet jaloers zijn dat klinkt weer zo ... tja ... hoe ik het ga noemen weet ik niet hihi... hopelijk hebben jullie snel genoeg een posi test in handen en kunnen jullie samen zwanger zijn
Hallo, wat vervelend voor je! Ik herken het zelf ook me broertje (2 jaar jonger dan mij) die word binnenkort vader. Maar elke keer als ik me schoonzusje heb gezien dan ben ik helemaal van slag dan begin in ook te janken. Ik ben in mei dit jaar ook zwanger geweest maar heb helaas een miskraam gehad.:x Veel SUCCES meiden!
Idd erg herkenbaar, de dag dat we hoorden dat wij naar gyn werden doorverwezen omdat het zaad van mijn mans heel erg slecht was, kregen wij te horen van mijn broer dat er een kleintje op komst is. Hij zat te praten over zijn superzaad!!! Hoe lullig kan je je dan voelen. En zo nog meer dingetjes. Je mag ook balen en huilen. Soms lucht het ook gewoon even op en kan je zo je frustratie kwijt.