Met 18,1 week een pretecho 3d gehad overduidelijk een meisje. Bij de 20 weken echo nogmaals een bevestiging gehad
De eerste met 35+2.. ivm training echoscopisten in de VU De tweede met 19+6 SEO en 27 weken pretecho Bij een derde zwangerschap zullen we uitgebreid prenataal onderzoek doen en het op die manier te weten komen.
Bij de eerste met 15+4 en bij deze zal het met de 20-wekenecho zijn. Stom, afgelopen dinsdag een echo gehad en we zijn het vergeten te vragen
Wij wisten het met meteen 15 weken middels een pretecho. Toen ik met 17 weken aan de gyn vroeg of hij wilde checken, wilde hij dat niet. Later met 20 wekenecho bleek het inderdaad om een jongen te gaan
Bij onze dochter wisten we het met 20 weken, dit keer gaan we zelf een echo plannen om er een paar weekjes eerder achter te komen
Bij allebei wist ik het na 40 weken. Ik hoorde tot de vele vrouwen die niet enorm nieuwsgierig waren naar het geslacht van hun kindje, in elk geval niet zó nieuwsgierig dat ik niet zou kunnen wachten tot hun geboorte.