miskraam?!?

Discussie in 'Miskraam' gestart door yaralynn, 28 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yaralynn

yaralynn Lid

2 mrt 2015
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal

2 weken geleden heb ik positief getest joepie!
    Helaas werd deze roze wolk vorige week verbroken. Ik kreeg ineens een bloeding bruin verlies en de vk zei dat komt wel vaker voor.

Dinsdag werd het helder rood zonder stolsel en gister avond mocht ik bij de gyn komen. Deze heeft tijdje zitten zoeken en zei toen ik zie wel dat er wat gezeten zal hebben want er was een zwarte kring te zien en verdikt slijmvlies. Ik vroeg of hij zeker wist dat het een miskraam was en dat was.

Waar ik nu mee zit is dat ik ontzettend pijnlijke en gespannen borsten heb en heel moe dus de kwaaltjes zijn er zelfs sinds gister begonnen. ook heb ik een verdikte en beetje hardere onderbuik. ik moet dinsdag terug komen bij hem of alles weg is. Het bloeden is sinds gisteravond al gestopt. Beetje gek voor miskraam niet terwijl het slijmvlies nog moet volgen.

Ik heb zelf het idee dat hij te vroeg een echo heeft gemaakt want mijn baarmoeder lag blijkbaar ook ver naar achter.

Is er nog iemand die dat ooit mee maakte?

2. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    als er nog een rest baarmoeder slijmvlies zit dan kan het zijn dat je nog steeds gewoon hcg aanmaakt omdat je lichaam nog denkt zwanger te zijn .
    met 6 weken zie je op een inwendige meestal wel al een vruchtje en vruchtzakje die was op jou echo niet gezien toch ?

Deel Deze Pagina