Hallo allemaal, Ik wil straks graag als ik bevallen ben een new born shoot laten doen. Misschien ook wel een zw. schaps rapportage. Onze fotograaf van onze bruiloft is echt een topper, zij heeft een studio aan huis, neemt zeer uitgebreid de tijd, en maakt prachtige foto's. We willen haar dus zeker weer! Enig nadeel, ze woont 35 min. rijden bij ons vandaan. Is dat een beetje te doen met een babytje van een paar dagen oud? Daarnaast graag jullie advies voor de fotoshoot qua data,meestal doet ze het vanaf 6 dagen, maar we willen ook 1 van de foto's gebruiken voor het kaartje. Ben midden in de zomervakantie uitgerekend, dus de meeste mensen zijn toch op vakantie, dus een paar dagen later maakt niet zoveel uit Zat zelf te denken om de shoot bij 5 dagen te doen. Wat vinden jullie?
Kan ze niet naar jullie huis komen tegen vergoeding? Lijkt me handiger.. Dan is de kleine bij jullie in de eigen omgeving, bovendien is het vaak wel druk de eerste dagen.. En als je kindje zich nog niet goed warm kan houden mag hij nog niet mee naar buiten.. (maar ik weet niet in hoeverre dat voor de zomer geldt? En het is natuurlijk in en uit de auto dat scheelt..
Ik was zelf 5 dagen na de bevalling niet in staat om een half uur in de auto te zitten en een fotoshoot te doen, daarom en voor je kindje vind ik het idee van Kleintje88 een super oplossing!
ben dan wel amateurfotograaf, maar zulke kleintjes doe ik gewoon bij de ouders thuis, veel fijner voor mama en baby. En nee met 5 dagen was ik zelf ook niet in staat om een half uur in een auto te zitten. Dus zou idd gewoon vragen of ze bij jullie thuiskomt
Ik ben net begonnen met mijn fotografie onderneming en een new born shoot zou ik niet zo snel na de geboorte al in de studio doen. Liever bij de mensen thuis - kan ook prima met de juiste apparatuur, dan lijkt t net alsof het in een studio is gemaakt. Dus ik zou vragen of ze bij jullie thuis wil komen. Is voor iedereen het rustigste en ik neem aan dat jullie fotograaf die vraag wel vaker heeft gekregen. En die ene dag korter, ik denk dat het wel kan. Mits alles met je kindje goed gaat natuurlijk.
Ik zou ook lekker vragen of ze bij jullie thuis komt hoor! Ik had echt niet zo lang in een auto kunnen zitten! Ik kan je dit vertellen.. Ik kon uberhaupt niet eens zitten... Dus nee ik zou dat echt niet doen!
mijn broer(fotograaf) doet ook baby-shoots vlak na geboorte en hij komt juist bij de mensen thuis zodat je niet hoeft te zeulen met je pasgeboren kindje en je gewoon lekker in je eigen omgeving bent. hij past zich aan jou aan, niet andersom en zo hoort het ook vind ik. daar betaal je ook voor
Hallo allemaal, bedankt voor jullie reacties! W.b. de dag denk ik dat we de foto voor het geboortekaartje zelf nemen, zodat de newbornshoot wat later kan, is voor zowel het kindje als mij zelf wel beter denk ik als ik ook bovenstaande reacties lees. De fotograaf doet een newbornshoot meestal tot zo;n 12 dagen na de bevalling. Wanneer is het ' te doen ' om met zo'n kleintje überhaupt op pad te gaan, kan dit bijv. wel goed bij 12 dagen ??? Aangezien het ons eerste kindje is, is dit zo moeilijk in te schatten! Alvast bedankt weer voor jullie reacties!
op pad gaan heb ik na 1e prik gedaan als ik me goed kan herinneren maar het was voor ons ook hartje zomer, dikke hittegolf dus koud had ie t zoiezo niet En wat betreft een hele vroege fotoshoot, mijn broer doet zelfs dag na bevalling als dat je wensen zijn. Hij geeft advies, geeft tips maar klant is en blijft koning. Hij gaat bij ons straks ook babyshoot doen en dat zal zelfde dag zijn én paar dagen erna als we weer thuis zijn (zal bevallen in zkh via ks)