Ik heb nu 2 avond op een rij wit cervixslijm Gisteren stug en nu net meer en elastischer, Dus ei komt er aan? Maar nu heb de rest vd dag het slijm niet gevoeld en nu dus weer in de avond meer aanweizg... Zal eisprong dan ook in de avond zij ?
Dat hoeft niet persee maar kan wel ik heb het juist overdag meer als savonds maar voel me ei vaker savonds
Ik had gister een bijna positieve test en nu echt mega licht misschien te veel gedronken... hopelijk mis ik hem niet... raar he molensteen?? snap er niks van...
Ik dacht vorige maand ook mijn ei gemist te hebben maar bleek dat het slijm al 5-6 dagen voor het ei kwam Daarbij weet je nooit exact wanneer je ei springt. Ergens in de dagen na de LH piek.. Nog even doortesten zou ik zeggen
Ja, ik snap hoe het werkt maar als je de dag ervoor geklust hebt is het soms ook wat lastig onderscheiden als je snapt wat ik bedoel wat ik bedoelde met precies weten wanneer ei springt is dat als je test positief is, het dan 24 a 48 uur duurt maar je nooit zal weten of het 25 of 34 is bij wijze van