We willen voor ons zoontje van bijna 2 filmpjes op de tablet zetten voor in het vliegtuig (vakantie ) Alleen hij drukt steeds op de knopjes waardoor de film weer weg valt en we ergens anders uitkomen. Nu heb ik gehoord dat je dit kan beveiligen zodat ze alleen het filmpje kunnen kijken en verdee niks. Ideaal lijkt me dus. Maar wie weet hoe? we hebben een Samsung Galaxy tab. Ik kwam met google niet veel verder nog.
Zoodles erop zetten. Is een beveiligde omgeving dan waarin je kind op tablet of telefoon kan spelen. Zonder wachtwoord kom je niet uit dit menu. Je kan aangeven tot welke apps hij toegang heeft. Alleen weet ik niet hoe het dan zit met filmpjes die je er zelf op zet. Met wifi aan zijn kinderkijkbuis en kindertube erg leuk.
Met de nieuwste firmware van android is het heel simpel. Je drukt gewoon op toetsblokkeringsscherm. Werkt wel alleen met videos die er echt opstaan dus niet youtube.
Is het zo simpel? de toetsblokkeringsknop? haha Ik ga t straks meteen proberen. Ik kon het nergens vinden op google.. Die app lijkt me handig voor als hij iets ouder is. Heb ik al opgeschreven. bedankt voor de tips!!
Jaaa stom he wist t ook niet. Mn zwager zei het, dus direct een gefilmd filmpje aangedaan en t werkte Hij heeft s4 ik s5 Heb een galaxy tab 3 daar werkt het nog niet op vanwege de firmware dus.
Daarom hebben wij kindertube erop gezet. Mijn zoon drukt ook op vanalles, er kwamen toch wel hele andere filmpjes dan brandweerman Sam enz...
die app is ook handig voor nu hoor. je zet daar gewoon een paar peuterspellen in en de kleine kan zn gang gaan. hij kan alleen in zn eigen filmpjes en spelletjes, foto's maken enz. maar niet in jouw instellingen/spullen. echt een eigen afdeling met eigen achtergrond enz.
Oke dan ga ik toch ook kijken naar die app. Hij heeft nog nooit spelletjes gedaan op dat ding, dacht dat dat meer voor 3 jaar en ouder was. Dus dat wordt misschien toch leuke apps zoeken.
ze hebben ook apps voor jongere kinderen hoor. leerzame apps. hier bijv een babyapp met een tekening van een dier. als ze erop drukken dan verschijnt er een foto van het dier en het geluid. was echt een hit. of apps met een soort puzzeltje of ondekkingstochtje met geluiden. genoeg te vinden. ik heb er ook de kinderkijkbuis op staan en kindertube (of zoiets). staan allerlei filmpjes in. van woezel en pip tot de oudere filmpjes als de fabeltjeskrant. hiervoor moet je wel op internet maar ook dit is hier een grote hit.