wanneer word ik nou ongiie?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Missmaria, 1 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    dag dames..

Ik had een vraag.. tis namelijk zo dat ik sinds hoelang ik me kan herinneren altijd op tijd en op donderdag ongesteld moet worden.. tot vorige maand dan.. toen was ik ineens 5 dagen overtijd..

maar toch ineens na 5 dagen kwam het.. maar nu was het gister dus donderdag.. maar ben niet ongesteld geworden..

dus wat denken jullie word ik nu weer gewoon dinsdag? of togh een testje wagen?

liiefs..

2. Hormoontje

Hormoontje Actief lid

25 jan 2008
    326
    0
    0
    Deventer
    Ik denk dat je beter nog even kan wachten, omdat je het de vorige maand ook 5 dagen later was.

Als je na die 5 dagen nog niet ongi bent geworden, dan zou ik er wel een testje tegen aan gooien ;)

Suc6 meid.

3. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    Jaa he :D .. maja twas ook zoo raar dat ik vorige maand ineens 5 dagen overtijd was.. maajaa mn lichaam spoort niet :p

liefs

4. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    spannend

ik had dat ook was eerst 4 dagen over tijd en daarna 7 dagen en toen toch een testje gedaan en was posi

hoop voor jullie dat het raak is

5. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    eej..

hoe bedoel je eerst 4 dagen over tijd en toen 7 dagen?..
    nog diezelfde maand.. of maand later...?

liefs

6. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    nou net zo als jou elke maand optijd en toen ineens 4 dagen overtijd en een maand later 7 dagen overtijd

7. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    dus bij de eerste maand dat je overtijd werd.. werd je wel na 4 dagen ongesteld?.. maar was je dan die tijd dus eigenlijk al zwanger of dat niet?

en voelde je je gewoon hetzelfde als hoe je anders ongesteld zou worden? of voelde je je anders?

liefs :D 8)

8. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Sowieso zou je cyclus nu niet meer op een donderdag uitkomen, want je was 5 dagen te laat. Je cyclus startte dus pas op de dinsdag. Dan moet je weer gaan tellen. Zie aan je banner ook dat je pas op dag 25 zit...

9. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    Ja dat klopt.. maar dacht dat ik gewoon misschien maar 1 maand 5 dagen overtijd was.. en deze maand gewoon weer hetzelfde als altijd dus vandaar die donderdag.. :)

10. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Maar als je weer hetzelfde bent, ben je nog steeds niet donderdag ongi. Je eerste dag is niet dezelfde dag als anders. Als je uitgaat van 28 dagen en je eerste dag was dinsdag, dan wordt je dinsdag ongesteld bij je normale cyclus. Ben je weer 5 dagen overtijd dan wordt je het pas de zondag daarna. Over ruim een week.

Succes

11. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    hmmm ik zal al nikks meer :rolleyes: haha.. ik wacht het wel gewoon af...

dus mijn mooie elke donderdag kan ik wel uit mijn hoofd zette :( .. achjaa dan maar hopen op een regelmatige dinsdag dan.. is wel raar he dat ik ineens een andere dag ongie ga worden..

liefs

12. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ja het lichaam kan rare dingen doen :)

Wel even in de gaten houden hoor, want je hebt deze maand denk ik ook je eisprong op de verkeerde dag in gedachte gehad als jij uitgaat van de donderdag.

13. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    nee want toen heb ik wel op de site gekeken... van wannner ik mijn eisprong had :) want heb wel gewoon mijn calculator vanaf die dinsdag gezet maar wel met dezelfde cyclusduur..

liefs

14. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    ha ha... lieve schat een cyclusbanner is maar een schatting hoor. Ieder lichaam is anders en een banner is voor iedereen gelijk... dus zo werkt het niet. Je kan beter naar je lichaam 'luisteren'. Want een banner zegt op dag 14 eisprong, maar wie weet heb jij hem op 12 of 15...

Wellicht een maandje ovutesten doen. Of tempen. Geeft je goed zicht op wanneer je eisprong is.

15. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    :) 8) nou dan ga ik maar eens een maadje tempen.. mocht het nog niet raak zijn :rolleyes:

thanX voor je advies

liefs

Deel Deze Pagina