Hallo Meiden.. Hoe gaat het me jullie zwangerschap..? ik lees van alles over zwangerschaps symptomen maar haast niks over meiden die nergens last van hebben. Nou ik ben er daar een van. ik heb woensdag mijn eerste echo gehad en het hartje zien kloppen het was zo geweldig.. maar ik heb helemaal nergens last van enkelt pijnlijke borsten zijn er nog meer meiden die niets voelen niet misselijk zijn niet emotioneel maar die gewoon heerlijk in hun vel zitten..? zoja dan hoor ik het graag dikke kus
Hoi Ik heb ook van weinig last en maakte me al een beetje zorgen Fijn om te horen dat het geen slecht teken hoeft te zijn. Ben je ook niet moe?
Ik ben natuurlijk nog niet zo ver in de zwangerschap maar ik heb ook nergens last van.... Heel soms voel ik wel wat lichte krampjes van mijn baarmoeder maar that's it!
Oh wat ben ik blij om dit te lezen! Ik heb vanmorgen getest, eigenlijk om bevestigd te zien dat ik niet zwanger was maar wat bleek: hartstikke zwanger! Ik heb dus ook werkelijk helemaal nergens last van, behalve dan van een klein beetje menstuatieachtige krampen...
Dat is leuk om te horen, dan is er dus ook deze keer toch hoop voor ons, normaal had ik steeds wel buikkrampen, of steekjes, de laatste keer veel maagzuur, maar nu alleen 1 dag maagzuur en 2 dagen steekjes, en nu al een paar dagen niets... Dus ga er eigenlijk ook vanuit dat we weer niet zwanger zijn, maar er is dus nog hoop! Bedankt he
Hier ook hetzelfde parels! ik had van de week twee dagen wat steekjes eerst links en toen rond baarmoeder dus ik al blij maar sindsdien helemaal niks meer. mijn nod is pas over een dikke week...
Ik lees bij iedereen dat ze last hebben van hun borsten en dat heb ik nou juist niet!Ben vrij mager en kleine borsten maar er gebeurt nog niks. Wordt hier wel een beetje onzeker van.Of kan t nog komen ben nat nog erg pril zwanger.Ben wel misselijk met vlagen,plas me het ongangs en s nachts heb ik t erg warm....
Ik heb ook weinig symptomen, maar test zei toch echt dat ik zwanger ben.... Morgen moet ik naar verlosk. dus ik zie dan wel (hopelijk) of dit klopt of niet... ik vind het wel spannend hoor!
Ben ook hartstikke zwanger, maar weinig symptomen. Iets minder trek dan normaal, af en toe krampjes in onderbuik/rug, ietsje sneller moe. Wel m'n darmen af en toe overstuur. Valt me heel erg mee, maar ja, hopen dat het zo blijft hè :-D
@ Wendy; dat komt nog wel! Ik had tot een week of 8 nergens last van, maar op een gegeven moment dacht ik dat iedereen wel móest zien dat ik zwanger was, omdat mijn B-cup toch zo langzamerhand een C-cup was geworden...
meiden, jullie verhalen geven me wel wat hoop. Ben inmiddels drie dagen overtijd, uitgaande van m'n langste cylcus, maar na anderhalf jaar proberen, durf ik absoluut niet te testen. Heb veel ongesteldheidskrampen gehad dit weekend en nu bijna niet meer. Maar voel verder helemaal niets...geen pijnlijke borsten, misselijk of ander gevoel. Behalve dat ik normaal heel emo ben rond mijn menstruatie en nu helemaal niet. Ik wacht het nog een paar dagen af dus... Maar hoop natuurlijk stiekem dat ik wel zwanger ben, zonder symptomen... Groetjes, Marit
Ik lees bij iedereen dat ze last hebben van hun borsten en dat heb ik nou juist niet!Ben vrij mager en kleine borsten maar er gebeurt nog niks. Wordt hier wel een beetje onzeker van.Of kan t nog komen ben nat nog erg pril zwanger.Ben wel misselijk met vlagen,plas me het ongangs en s nachts heb ik t erg warm.... _________________ hoi hoi wacht maar totdat ze ineens groeien gaan dat ga je wel voelen hoor vooral je tepels.. alles komt met de tijd. maar ik ben wel bij dat ik niet heel de dag boven het toilet hang. sommige geuren kan ik niet uitstaan en af en toe heb ik een vervelend gevoel in me liezen schijnen je banden te zijn:S en ja plassen plassen en nog eens plassen dikke kus
heey marit.. ik hoop het ook voor je.. vervelend he steeds teleurgesteld worden. laat je het weten.. dikke kus
Hoi Annelief, Net getest.......een twee strepen! Kan niet geloven dat het na anderhalf jaar eindelijk zover is. En heb helemaal geen symptomen! Groetjes, Marit
Een dikke proficiat! Wat ontzettend fijn voor je, na zolang klussen Zo zie je maar, geduld wordt beloond! Geniet ervan hè! Groetjes
Van harte meid.. Gelukkig is het zo ver geniet er van. En hopen dat de symptoompjes wegblijven..(ookal is het wel fijn af en toe iets te voelen) heb je al een afspraak gemaakt voor je eerste echo? Veel geluk dikke kus
Nou meid ik duim voor ons beide dan, wie weet is het geluk met ons deze dagen! Mijn NOD is vrijdag, mar ga waarschijnlijk do of vrij testen, heb mij ei namelijk eerder gehad, dus zou eigenlijk theorethisch vanaf gister kunnen testen, maar ja dat durf ik nu nog ff niet... Wanneer is jou NOD?
ergens tussen zaterdag en maandag, maar ik ga voor de zekerheid pas woensdag testen! Was vorige maand zwaar teleurgesteld. Mijn cyclus is niet heel regelmatig maar als ik het woe nog niet ben, dan ben ik zeker overtijd! spannend he! Ik duim voor ons...