Zouden jullie willen helpen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door pinkeltje22, 10 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinkeltje22

18 apr 2012
    11
    0
    0
    stadskanaal
    Vorig jaar oktober ben ik gestopt met de pil voor een kinderwens en deze maand begonnen met ovulatietesten

Ik heb 3 ovulatietesten gedaan en ik vraag mij nu af zijn deze positief of kan ik deze dagen nog een eisprong verwachten? Bij de eerste test ben ik vergeten de tijd te noteren wel was het de eerste test die ik gedaan heb.

Wat vinden jullie hiervan? is de kans nu voorbij of kan het nog?

ik heb een cyclus gehad van 28 dagen en daarna 33 dagen de laatste menstruatie was 21 januari en ik zou nu 2 weken overtijd zijn wel had ik veel slijm de afgelopen dagen

Bijgevoegde bestanden:

• foto 5.jpg
      foto 5.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,1 KB
      Weergaven:
      19
  2. lady29

lady29 Actief lid

30 sep 2013
    269
    2
    18
    Hoi,

Ik vind het moeilijk te zien op de foto, maar lijkt mij geen positieve ovulatietest.. als ik jou was zou ik door blijven testen.
    heb je al een zwangerschapstest gedaan??

Gr

3. pinkeltje22

18 apr 2012
    11
    0
    0
    stadskanaal
    Lady29 bedankt voor je reactie!

ik ga zeker nog even door met testen:)
    ik heb vorige week een zwangerschapstest gedaan van de action maar deze was negatief

Gr

4. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Het streepje moet even dik zijn of dikker dan het controle streepje, je ei komt dan na 24-48 uur en de zaadjes doen er 10 uur over om bij het eitje te komen dacht ik.

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis

Nou, dit dus.....:D:D
    Alleen kan het eitje (uit eigen ervaring) ook al binnen die 24 uur springen.

6. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.300
    394
    83
    Helaas nog niet positief.
    DE teststreep moet net zo donker of donkerder zijn dan de controlestreep.
    Ik heb ook vaak een streepje, en loopt hij weer af en vervolgens een goede knaller!
    ik zou idd nog even doortesten!

Succes

7. annick1984

annick1984 Bekend lid

18 sep 2013
    969
    47
    28
    Vrouw
    Hoogezand
    Aan je tijd te zien, heb je (mijn mening hoor!) ook niet op een gunstig tijdstip getest. Beste is rond 12.00. Mijn verschil qua test tussen rond 12 uur en later op de middag (+- 17.00) is groot.

Deze tests lijken me midstream's? Weet niet of je dit makkelijk afgaat, maar ikzelf gebruik liever dipsticks. Het "mikt" makkelijker.

Veel succes!

8. Annemiek89

Annemiek89 Actief lid

27 sep 2013
    169
    0
    0
    ik werk bij een callcenter, nu al weer bijna 3 jaa
    Groningen
    Mijn gyn heeft me een x gezegd dat je, als je 6 weken geen eisprong hebt gehad, je die ook niet meer hoef te verwachten voor die cuclys! ben je normaal gesproken regelmatig?

Deel Deze Pagina