Wanneer word ik weer mezelf?

Discussion in 'Na de bevalling' started by hippydepippy, Sep 5, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

Apr 23, 2013
    2,331
    3
    38
    Achterhoek
    Ons mannetje is inmiddels alweer ruim 3 maanden oud, ik ga weer bijna aan het werk, ons leven begint weer een ritme te krijgen. En toch ben ik nog zo labiel. Ik kan op sommige dagen al janken als er een scheet dwars ligt en ik raak zo snel van slag. Nu ook weer, is mijn vriend één nachtje weg en ik kan haast alleen maar huilen. Word er niet goed van, ik was altijd zo vrolijk... En nu ben ik dus benieuwd, hoe lang gaat dit nog duren? Duurt ontzwangeren echt 9 maanden? Pff ben het huilen onderhand echt wel zat

2. Babystew

Babystew Niet meer actief

Hier voelde ik me pas na een maand of 10/11 weer een beetje de oude. Helaas!
    Maar niet iedereen heeft er zolang last van, verschilt echt per vrouw. Hopelijk voel je je langzaam aan steeds een beetje meer jezelf worden de komende periode. Het hoort erbij..

3. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

Aug 7, 2013
    2,294
    0
    0
    Hier ook tot 10/11 masnden. Begin mezelf net weer een beetje terug te vinden. Maar het wordt wel steeds wat minder heftig.

4. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    3,878
    0
    36
    Hier na 14 maanden, toen mijn zoontje eindelijk door sliep. Heerlijk! Dat is een van de redenen waarom ik nu nog geen tweede wil, ik ben zo blij dat ik me weer helemaal mezelf voel en volop kan genieten van mijn zoontje.

5. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Hier bij de oudste pas na het jaar en toen hij 14 maanden was weer zwanger dus begon het weer opnieuw.
    Nu gaat het over het algemeen beter ondanks de dubbele nachtvoeding voel ik me steeds iets minder hormonaal.
    Mss scheelt het ook dat ik nog steeds niet ongesteld ben geweest.

6. Zeilboot

Zeilboot Actief lid

Oct 8, 2013
    409
    26
    28
    NULL
    NULL
    Nu na 8 maanden denk ik ja 'k ben weer mezelf.

7. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Hier na een jaar weer redelijk mezelf. Na 3 maanden was ik ook nog zo labiel als wat en dat is dus ook nog een hele tijd zo gebleven.

8. snoeppapiertje

snoeppapiertje Bekend lid

Feb 24, 2014
    582
    0
    0
    Mocht je twijfelen zou ik gewoon eens langs de huisarts lopen en daar je vraag neerleggen.
    Soms spelen er lichamelijke dingen mee die het herstel beinvloeden
    Sterkte!

9. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

Jun 22, 2013
    1,507
    202
    63
    Female
    Zeeland
    Hier duurde het ook zo'n 10 maanden. Ik heb niet al die maanden snikkend op de bank gezeten hoor ;), ging beetje met ups en downs. Het weerhoudt mij ook wel om voor een 2de kindje te gaan (manlief wil wel).

10. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

Dec 11, 2012
    2,849
    1,060
    113
    Oeps. Dubbele post..

11. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

Dec 11, 2012
    2,849
    1,060
    113
    Ik was tot een maand of 9 emotioneel vaak de weg kwijt. Nog maar net voel ik mezelf weer. Hehe.. mijn eigenwijze ik is weer terug, Ik vond dat toch wel het zwaarste van alles dat je zo niet meer weet wat je met jezelf aan moet.

Oh en ik heb ook echt nog nooit hard en veel gehuild in mijn leven als in deze maanden. Maar het gaat over!!

12. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

Oct 4, 2012
    5,965
    3
    0
    Ik ben sinds m'n bevalling in een regelrechte kreng veranderd.
    Ik heb veel minder geduld met anderen die ik toch al niet mocht en ik trek eerder een streep. Ben dus veel harder geworden.
    Dit komt eigenlijk mede door m'n kraamtijd (niet zo netjes behandeld)

Ik hoop dat ik na 9 maanden echt weer mezelf word :(

13. Melaniejj

Melaniejj Actief lid

Jun 11, 2014
    442
    92
    28
    Female
    huismama ♡
    Eindhoven
    Hier bijna weer me zelf zo nu en dan nog ups en downs hoor

14. Nureen

Nureen Actief lid

May 12, 2010
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    Richting een jaar, idd rond de 10 mnd

Niet zo streng zijn voor jezelf! Ik vond het namelijk van mezelf maar nonsense, ik was immers bevallen en veel vrouwen die toch gewoon normaal doen.

Werkte averechts ! Gewoon geduld hebben en genieten van de mooie momenten

15. gusto

gusto Niet meer actief

Mijn zoontje is nu 9 maanden en toevallig dacht ik van de week voor het eerst, wat relaxt. Zoontje zit goed in z'n hum, vermaakt zichzelf, ik heb daardoor weer tijd voor mezelf, beide kinderen slapen goed, alles heeft z'n weg gevonden.

Kan nu pas weer echt een beetje genieten van de dingen, ben veel rustiger en voel me gewoon goed! Niet alleen maar de overlevende moeder, maar ook weer vriendin en vrouw. Heerlijk!

16. mappel

mappel Niet meer actief

Bohhhh...hier na 7,5 maand nog steeds zo labiel als ik weet niet wat. Gaat dus b ben ik bang nog wel even duren

17. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    ik ben ook nog steeds heel emotioneel om de kleinste dingen... mijn huisarts zei dat je in dat opzicht ook rekening moet houden met 9 maanden ontzwangeren

18. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

Aug 20, 2011
    4,507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Dames, hebben jullie tips om de weg terug naar je oude zelf te versnellen? ;)
    Afwachten, pffff als ik dit zo lees heb ik dus nog ff te gaan :).

19. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

Jun 5, 2011
    5,097
    503
    113
    Ik heb er ruim 9 maanden last van gehad.

20. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

Jun 12, 2012
    3,201
    509
    113
    Het gaat hier weer de goede kant op. Tijd voor mezelf plannen en sporten helpen voor mij echt. Op zich gaat het overdag prima, qua werk en de verzorging van ons moppie. Maar ik heb gewoon geen energie over om een superenthousiaste lover te zijn haha..maar goed, alles heeft tijd nodig.

Share This Page