hallo ik ben 29 en wij zijn druk bezig om zwanger te worden 3 dagen ben ik misselijk geweest en nu niks meer normaal heb ik hele heftige menstruatie pijn nu ook helemaak niks maar waar ik vandaag achter kwam vind ik heel raar stiekum ergens roep ik dat ik zwanger ben , maar durf het nog niet ik kan een druppel melk uit mijn tepel knijpen maar aankomende maandag is mijn nod pas ik heb al 2 zoons wie heeft dit ook mee gemaakt ik heb ook vage hoofdpijn klachten, bij mijn andere 2 zoons was ik gewoon als het hoort goed misselijk voor mijn nod al en kon al 6 dagen voor nod testen nu ook gedaan maar negatief en ik weet dat het veelste vroeg is maar nu al melk druppels hebben is datniet raar en veelste vroeg ?? wie kan je hier antwoordt op geven suus
Hoi Suus, Ik denk dat dit met je hormonen temaken heeft die in de war zijn. Ik weet niet of je ook kortgeleden bent gestopt met de pil? Het enige wat ik kan zeggen is, ik ben bijna 37 weken zwanger en er druppelt hier nog geen melk uit mijn borsten. Dus het zegt allemaal nietzoveel. En dat je bij je andere kinderen positief teste heel vroeg zegt niks over of dat nu ook werkt, dus dat word afwachten! Ik hoop voor jullie dat het snel raak is..
Ik ben nu 8 maanden van de pil af alles is regelmatig ,dat me hormonen van slag is zeker heb huil buien alleen maar hoofdpijn eten krijg ik moeilijk weg gevoel of ik moet spugen witte vloed nou die melk dan net weer getest negatief huis vind bloedtest onzin ,pfff alle verschijnselen allees de testen geven aan nee,maandag is mijn dag van nod
Ik kon ook een week voor mijn NOD enkele druppels uit mijn tepel knijpen. (Een dag of 2 à 3) Ben op woe. gaan testen en was negatief (2 dagen voor NOD). Heb toen op zo. weer getest (2 dagen na NOD) en hartstikke zwanger. Het gekke is dat ik daarna geen druppel meer gezien heb.
gefeliciteerd ja ik hoop zo dat ik zwanger ben ,maar ergens zeg ik zelf niet doen ook al heb ik nu alle verschijnselen wil geen terleur stelling ik heb clearblu tekst gedaan en van kv2 maar helaas de dokter wilt niet even bloed laten prikken en ik ben zo beroerd hoofdpijn misselijk duizelig zit nu 3 dagen voor mijn nod wel verschrikkelijk positieve ovluatie testen
nu 4 dagen voor mijn nod duizelig hoofdpijn misselijk druppel melk kan ik uit mijn tepel krijgen emotineel normaal altijd hefige menstruatie pijn nu helemaal niks week geleden steken in mijn doos dat ik om hoog sprong van de pijn eff snel 2x gevoel of ik steeds moet kokhalze maar negatieve testen
Zou het niet zo kunnen zijn dat je een keer een lange cyclus hebt? Of een keer overslaat, is mij dus wel gebeurt, ruim drie weken niet ongesteld geworden, was ervan overtuigd dat ik zwanger was, dus niet, eitje kwam wel maar geen menstruatie, maand daarna verliep het weer normaal. En vorig jaar december in een keer een cyclus van 39 dagen, dus weer spannend maar niks. Echter kan het zeker nog alle kanten op, hoop voor je dat het wel raak is!!
nee dat denk ik niet ben echt altijd op tijd echt nog nooit mee gemaakt ook niet met mijn 2 andere zoons maar goed je weet maar nooit dan nog melk uit mijn tiet ? weet niet heledag misselijk hoodpijn duizelig noem maar op