Wanneer word je misselijk in zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door han, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    hier ook net zwanger...en heb af en toe een misselijkheid gevoel maar nog niet overgegeven verder(sorry)....wel erge pijn me onderrug en lichte pijn in me onderbuik...wordte r erg onzeker van:( meer meiden er last van?

2. han

han Actief lid

6 jan 2011
    128
    0
    0

Gefeliciteerd met je zwangerschap;)

ik ben nu 5 a6 weken heb ook kramp en steken in mijn onderbuik, vind dit ook heel eng. Lees op internet echter dat dit er bij kan horen. Maar ik heb wel besloten als dit lang duurt ga ik de verloskundige bellen.

sterkte han

3. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    ja het is eng he hahah....ik weet ook wel dat het erbij kan horen maar het blijft griezelig..en volgens mij heb ik dit niet bij me eerste zwangerschap gehad maar dat weet ik ook niet meer zo goed dat is al 7 jaar geleden hahah..weet wel dat ik toen heel erg misselijk was hahah

en jij ook gefeliciteerd he:D

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    bij de eerste niet misselijk geweest. Bij deze ben ik sinds afgelopen vrijdag met vlagen misselijk. Zodra ik iets eet gaat het weer even goed.

5. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Die krampen in de onderbuik heb ik ook, ik vind ze niet eng maar wel vervelend! Het schijnt dat het komt door de banden(spieren) bij je schaambeen die oprekken door de vorming van je baarmoeder. Niet iedereen heeft de zelfde klachten of symptomen tijdens de zwangerschap en een 1ste en 2e zwangerschap kunnen ook erg verschillen. Als iemand met de zelfde klachten een miskraam heeft gehad hoeft dat voor een ander helemaal niks te betekenen! Ik geniet van de kleine krampjes omdat ik aan de zwangerschap word herinnert en de heftigere krampen zucht (en vloek) ik weg!

6. han

han Actief lid

6 jan 2011
    128
    0
    0

Je hebt helemaal gelijk, we moeten er van genieten. het idee dat we zwanger zijn is al supper.
    en het gaat van zelf weer over de krampen en steken, heb er vanavond helemaal geen last van gehad;).

genieten meiden
    Han

7. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Net voor het eerst boven de pot gehangen..
    Bij mijn eerste zwangerschap 20 weken misselijk geweest..

8. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    hoi,
    ik ben sinds vorige week woensdag misselijk. elke ochtend als ik uit bed kom en mn kopje thee drink begint de misselijkheid.
    daarnaast idd steekjes onderin mn buik en bij mn liezen. verder moe en plassen! om gek van te worden!

x

9. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    ik heb nooit(echt nooit) dat ik 's nachts uit bed moet om te plassen maar sinds een aantal dagen wel erg irritant! Maar je het hoort erbij, zo raar want er drukt nog niks op m'n blaas omdat het nog zo klein is! Hormonen zeggen ze.

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    week 6 ja klopt wel! ik ben nu sinds 3 dagen misselijk!
    BAH!

11. Meijke

Meijke Niet meer actief

Niet misselijk geweest :D

12. Mistamar

Mistamar Lid

21 dec 2010
    32
    0
    6
    Moeder, echtgenote en bakker... :-)
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal!

Ik verwacht over een dag of 6 mijn NOD, maar ik heb wel al een paar dagen dat ik geen eetlust heb. Ik ben al in augustus gestopt met de pil, dus ik durf bijna niet meer te hopen... Om mij heen worden mensen met het grootste gemak de allereerste ronde al zwanger, maar dat zit er niet in bij mij...

Heb sinds mijn eisprong een zeurderige ongesteldheidsbuikpijn en zere borsten/tepels, maar dat is al maanden het geval. Alleen van mijn eetlust heb ik nog nooit last gehad. Vannacht vreselijk misselijk geweest en allemaal rommelen in mijn buik, dus misschien heb ik gewoon last van mijn darmen, dat kan ook...

We wachten maar weer vol spanning af...

13. Maybe01

Maybe01 Actief lid

30 aug 2010
    408
    0
    0
    Ik ben sinds een halve week ook misselijk, wel grappig dat het bij de meeste rond dezelfde tijd is in week 6.
    Ik heb het alleen helemaal niet erg, alleen smiddags rond een uur of 5 als ik klaar ben met werken en naar huis ga. Dus even een extra broodje mee en het is opgelost.

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    bij de oudste was ik misselijk vanaf wk 9 tot en met week 14. niet supererg, 1x moeten overgeven, dus viel mee!
    de tweede vanaf week 6 tot en met week 10, kon niets meer in het begin allen maar op de bank/bed liggen (handig met een kleintje van 15 maanden) maar met 7 weken kreeg ik pilletjes en die werkten tot een uur of 7 's avonds, dus dat ging ook wel redelijk...

15. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    werd misselijk in week 4 al..nu al 6 weken erg beroerd..
    in het begin ook moe, futloos en rillerig..
    naar de supermarkt gaan lukt mij al weken niet.
    al dat eten dat ik er zie liggen en de geurtjes...ik trek het niet.
    kokhalzend loop ik langs de schappen echt geen gezicht natuurlijk.
    heeeeel erg vervelend.. zijn er nog meer vrouwen die dit hebben gehad?
    heb gelezen dat het hcg hormoon t hoogst is in week 10..dus hoop dat t vanaf nu wat af begint te zakken!

16. Cindell

Cindell Actief lid

20 okt 2010
    359
    0
    0
    pas afgestudeerd aan avondschool als grafisch vorm
    België, Limburg
    Hier ook vanaf week 6. Nu maar hopen dat dit snel weg gaat. Ik wil echt beginnen te genieten!!!
    Het ergste is als mijn vriend buiten een sigaret is gaan roken, dan moet hij zich opfrissen en zijn mond spoelen. 1 voordeel, hierdoor ben ik zomaar gestopt met roken :-D

17. Birgitte

Birgitte Bekend lid

13 jul 2010
    792
    0
    16
    Ik was eerder misselijk dan dat ik wist dat ik zwanger was. Sinds gisteren weet ik het en ik ben kotsmisselijk. Het wordt ook steeds erger. Was ik het eerst alleen 'savonds, nu ben ik het ook overdag... Echt heel erg vervelend zeg... Maar daardoor weet ik wel dat er het e.e.a. gebeurt daar van binnen:) Ik vind het allemaal zo ontzettend spannend!!

18. Only me

Only me Niet meer actief

Even misselijk geweest, maar dat was enkel wanner ik gebakken vlees rook! En dat van week 6 tot week 10 daarna nergens last van gehad!

19. Mistamar

Mistamar Lid

21 dec 2010
    32
    0
    6
    Moeder, echtgenote en bakker... :-)
    Zuid-Holland
    Nou, mijn eetlust is nog steeds niet terug, ben 3 dagen overtijd en ik had gisteren een super positieve zwangerschapstest! Vanavond voor de zekerheid nog eens testen, maar het kan haast niet missen... Niet ongesteld en zo'n menstruatiegevoel in mijn onderbuik. Eindelijk! Ik dank God op mijn blote knieën dat ik zwanger ben!

Verder ben ik (nog) niet misselijk, niet extreem moe ofzo. En dat is de reden waarom ik vanavond nog eens ga testen. Heb wel vreselijk pijnlijke borsten...

20. Meid1989

Meid1989 Actief lid

7 mrt 2011
    171
    0
    16
    Misselijk voordat ik wist dat ik zwanger was, dus denk rond de 5e week.. nu bijna 8 weken zwanger en misselijkheid wordt met de dag meer..vooral sochtends buhhhhh

Deel Deze Pagina