Ik ben nog niet misselijk geweest. Voel me hartstikke goed, dat ik me afvraag of het wel goed gaat hierbinnen. Eind april pas de 1e echo.... het kan helaas niet eerder. Heb wel hele gevoelige borsten en ben heel erg moe.
@ hopenopeenwonder Ik ben de eerste weken ook niet misselijk geweest en voelde me goed! Alleen een beetje moe. Ben ook heel onzeker geweest, omdat je van iedereen hoort dat ze misselijk zijn geweest en het is ook de eerste vraag die mensen je stellen wanneer je zegt zwanger te zijn. Waardeloos is dat. Wij konden uiteindelijk ook niet meer wachten en hebben met 9 weken een pretecho laten doen. Daar zagen we een heel beweeglijk mini-mensje van zo'n 3,5 cm met een razendsnel kloppend hartje. Zo ontzettend mooi! Als je niet langer kunt wachten en je bent onzeker is een pretecho zeker aan te raden! Kijk maar op internet waar er een zit in jouw omgeving. Succes!!
@Iefie; Dank je voor de tip. Wat zal dat een mooi moment geweest zijn. Wellicht dat ik iets te snel gejuicht heb, want 's nachts voel ik me niet 100%. En 's ochtends krijg ik geen hap door mijn keel en sta te kokhalzen. Ook om bepaalde geuren. We zullen zien hoe het verder gaat....
ik ben heel veel misselijk, de hele dag eigenlijk....maar is het normaal dat het de ene dag erger is dan de andere dag? de ene dag moet ik bv wel 5x spugen en krijg ik geen hap door mn keel, terwijl de andere dag ik gewoon kan eten en niet hoef te spugen, maar dan ben ik nog wel misselijik, alleen wat minder...waar je je wel nie allemaal zorgen over kan maken he als je zwanger bent!
@ hopenopeenwonder, van bepaalde geuren heb ik het ook wel. Op de een of andere manier werkt je reukorgaan nu ook veel beter. Nou, misschien geven deze kwaaltjes je, ondanks het ongemak, wel wat meer zekerheid! sterkte!
Ben 25 weken niet misselijk geweest , nu 26 weken zwanger en door t brandend maagzuur al meerdere keren zo beroerd geweest dat ik boven de pot sta te kotsen...
Ben de hele zwangerschap nog niet misselijk geweest Hoef je je echt geen zorgen over te maken hoor, de een heeft het wel en de ander niet.
bij mijn eerste ben ik de gehele zwangerschap misselijk geweest een diverse keren in ziekenhuis gelegen met sonde voeding enzo. is niet leuk nu +/- 8weken zwanger ( volgende week echo voor goede datum) en bijna altijd bij het avond eten koken begint het. daar door eet ik wel minder van mijn avond maal maar eet om een uur of 7/8 dan maar extra fruit.
Ik ben denk ik een van de gelukkigen die (nog) niet misselijk is. Voel me eigelijk kiplekker alleen wat moe en mijn borsten liggen snachts wel eens zo in de weg dat ze zeer doen maar verders.... geen centje pijn
Ik vroeg het me ook al af wanneer ik er last van zou krijgen. Heb toevallig gisterochtend bij het douchen een vlaag van misselijkheid gehad, maar dat is dan ook het enige. Vind het wel prima zo. Van mij hoeft die misselijkheid niet. Ben best wel bang dat het op het werk gebeurt...
Ik gaf een uurtje na mijn eerste positieve test voor het eerst over, ik was toen 4+2 weken zwanger.. Ik ben blijven overgeven en last van misselijkheid blijven houden tot week 16/17.
Hier begon het week 6, tot ongeveer week 9. Toen was het even weg, en vanaf week 11 ongeveer is het er weer. De ene dag erger dan de andere, gelukkig nog niet hoeven overgeven. Ik ben met namen 's middags en 's avonds misselijk.