Beste dames, Ik heb een brandende vraag. Ik zal maar eerst eens vertellen. In Mei 2006 ben ik bevallen van ons dochter Enya.Doordat ik een plasprobleem had,moest ik naar het ziekenhuis,dan weer naar huis.dat bleef zo gaan. Ik had dan ook geen fijne kraamtijd. Ik wilde toendertijd bv gaan geven,wat niet gelukt is(na 7 dagen geen stuwing gehad.) De laatste dag zijn mijn borsten gaan lekken en toen kwam er niets meer. Toen mijn dochter 2 maanden oud was,kon ik mijn oude b-h's weer aan. Op 12 Januari van dit jaar ben ik bevallen van ons dochtertje Andy. Geen plasproblemen,maar een schoonmoeder die op dezelfde dag als mijn dochter geboren was,overleed.Dus mijn man en kind moesten mijn steun delen.Door dat hele gedoe kon ik wederom geen bv geven. Ik moet wel zeggen,dat er bij de jongste meer uitkwam,dan bij de oudste....Nu af en toe komt er nog een druppel bv uit(had ik bij de oudste niet meer)En meer niet..... Nu was mijn zwangerschaps bh een beetje te groot geworden. Nou laten we zeggen,dat ik het merkt doordat deze(en dan had ik hem op zijn strakst gezet) open ging. Ik heb nu mijn oude bh aan,maar deze zit bij de cups behoorlijk strak,terwijl deze normaal wat losjes zit. Ik vraag me af,wanneer je borsten als je geen bv geeft weer normaal worden.
Bij mij zijn ze nu weer normaal (morgen is de kleine 9 weken), volgens mij kan ik nu sinds een week of 2 mn oude bh's weer aan. Maar ik heb helemaal geen druppel melk gehad, zelfs niet na dagen kolven in het ZH. Dus misschien is het anders als je wel iets productie heb gehad.