Hoe lang duurde het bij jullie dat je weer ongesteld werd na de bevallin?. Van de eerste ben ik het vergeten hoe lang het duurde. Nu duurt het al 9 weken...
Dat heeft bij mij bijna twee jaar geduurd hoor. (Ben wel langvoedster qua borstvoeding, dat speelt ook mee)
2 jaar!! Wel heerlijk om zo lang niet ongesteld te worden. Respect dat je zo lang borstvoeding heb gegeven
Ik was na 7 weken weer ongesteld, maar zonder echte vervelende buikkrampen. Die had ik wel heel erg voor mijn zwangerschap, hopelijk blijft dat nu voortaan zo makkelijk!!
Ik geef nu ongeveer een 3 weken geen bv meer maar ben nog niet ongesteld. Hoewel ik af en toe wel menstruatiekrampjes heb..
De eerste keer was ik na 6 maanden weer zwanger, tussendoor niet ongesteld geweest. Nu ben ik ook nog niet ongesteld geworden, Isabelle is 5,5 maand. Maar hier ligt 't dus aan de borstvoeding (waarschijnlijk).
Ik gaf volledige borstvoeding, maar was precies 3 maanden na de bevalling alweer de pisang. Ik had me ingesteld op maandenlang geen opoe op bezoek en voelde me dus best wel een beetje belazerd toen
Hier 9 maanden na de bevalling van de eerste twee weer zwanger geworden van de derde, zonder ongesteld te zijn. De jongste is inmiddels alweer 22 maanden en ben nog altijd niet ongesteld geworden. Kortom hier duurt het al een behoorlijk tijdje . Liefs Hanneke.
beetje erg late reactie dames . Zie dat de meeste borstvoeding hebben gegeven of geven. Ik geef flesvoeding. Mijn zoontje is morgen 11 weken en ik ben nog steeds niet ongesteld . Maar bedankt voor de reacties dames
Ik was na ongeveer 6 weken weer ongi, ik heb geen bv gegeven. De eerste paar keer heb ik wel enorme buikpijn gehad toen ik ongi moest worden. Ik was een beetje bang dat die pijn zou blijven maar dat is gelukkig niet zo, nu heb ik bijna nergens last. Ook was ik enorm erg ongi en dat is nu (ruim een jaar later) ook weer een stuk minder (gelukkig!). Als ik jou was zou ik maar rustig afwachten, waarschijnlijk zit het er wel aan te komen als je zo'n buikpijn hebt.
Bij de eerste na 4 weken meteen begonnen met de pil, dus niet uit mezelf ongesteld geworden. Bij de tweede werd ik voor het eerst ongesteld na 13 weken. Ik geef geen borstvoeding.
ik had de gyn gevraagd wanneer je je eerste ongi kon verwachten, hij zij dat de meeste rond de 6-8 weken weer ongi werden. morgen is mijn kleine meisje alweer 8 weken (gaat snel zeg!) maar nog geen ongi hoor
kan per persoon erg verschillen zei mijn gyn! ik geef volledige BV en nog best wel wat voedingen per dag dus nog geen ongi hier!wel heb ik het gevoel dat ik een soort van cyclus heb alleen komt er geen bloed (wel wat pijn in m'n buik, meer eisprong pijn en heb sommige dagen vetter haar en vettere huid, merk het aan m'n mood enzo...)
Hier nog niet Kleine meid is nu ruim 5 maanden, heb de eerste maand volledig bv gegeven en daarna afgebouwd, zit nu nog op 1x per dag. Heb 8,5 week na de bevalling een Mirena laten plaatsen, en dus nog geen ongi gehad (afgezien van een dag of 2 minimaal iets direct na 't plaatsen van de spiraal). Tja, vind het wel lekker relaxed zo
Hanneke: maak je je geen zorgen? Hier tot nu toe BV gegeven, 'k moet nu verplicht stoppen voor gezondheidsredenen (schildklier). En ben dus nog niet ongi geworden. En het schijnt dat m'n schildklier alles kan ontregelen dus mss kan ik er ook nog lang op wachten (ik mag trouwens nu een hele poos niet zwanger worden, dus nu klooien met condomen want de minipil zal niet meer voldoende zijn en ik moet op m'n ongi wachten voor ik met de 'echte' pil begin)
Hier vandaag... Heb een flink pesthumeur (chagrijnig). Gisteren ook al trouwens. :x Dus weer ongesteld na 7 weken en 3 dagen. Ik geef trouwens flesvoeding.