Ik wil morgen als hapje bladerdeegdriehoekjes met pittig gehakt serveren. Het gehakt ga ik vanavond al maken, maar nu vroeg ik me af of ik de flapjes ook vanavond al kan vullen, en dan in de koelkast bewaren tot ik ze morgenavond in de oven doe...Of wordt het deeg dan droog?
durf het niet te zeggen eigenlijk, ik maak wel vaak de hapjes een dag van te voren, bladerdeeg met pesto meestal, en bak die ook de dag er voren en serveer ze de volgende dag koud
Ik heb laatst een keer bladerdaghapjes gemaakt met chorizo en kaas (ook een aanrader trouwens!!), die heb ik een dag vantevoren gemaakt en die waren nog heeeeerlijk een dag later! Dus moet best kunnen.
Ik weet niet of je ze ongebakken kunt bewaren, dus ik zou net als wat de andere dames zeggen ze helemaal afbakken en dan morgen nog even opwarmen in de oven.
ik zou ze dan wel meteen afbakken, en dan morgen gewoon even opwarmen in de oven. Dat kan prima hoor!
Oké, dan ga ik ze vanavond gewoon helemaal afbakken...dat scheelt me morgen nog meer werk Bedankt voor de reacties meiden!
Bladerdeeg droogt inderdaad uit in de koelkast.. dus ik zou de tips van de meiden hierboven opvolgen!