Vraag over bladerdeeghapjes

Discussie in 'De lounge' gestart door Mikki77, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik wil morgen als hapje bladerdeegdriehoekjes met pittig gehakt serveren. Het gehakt ga ik vanavond al maken, maar nu vroeg ik me af of ik de flapjes ook vanavond al kan vullen, en dan in de koelkast bewaren tot ik ze morgenavond in de oven doe...Of wordt het deeg dan droog?

2. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    durf het niet te zeggen eigenlijk,
    ik maak wel vaak de hapjes een dag van te voren,
    bladerdeeg met pesto meestal, en bak die ook de dag er voren en serveer ze de volgende dag koud :D

3. Lana81

Lana81 Bekend lid

28 jun 2008
    518
    0
    0
    Ik heb laatst een keer bladerdaghapjes gemaakt met chorizo en kaas (ook een aanrader trouwens!!), die heb ik een dag vantevoren gemaakt en die waren nog heeeeerlijk een dag later! Dus moet best kunnen.

4. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Ik weet niet of je ze ongebakken kunt bewaren, dus ik zou net als wat de andere dames zeggen ze helemaal afbakken en dan morgen nog even opwarmen in de oven.

5. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    ik zou ze dan wel meteen afbakken, en dan morgen gewoon even opwarmen in de oven. Dat kan prima hoor!

6. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Haha Butterfly, we posten bijna dezelfde zin. ;)

7. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Oké, dan ga ik ze vanavond gewoon helemaal afbakken...dat scheelt me morgen nog meer werk :D Bedankt voor de reacties meiden!

8. Within

Within Niet meer actief

Bladerdeeg droogt inderdaad uit in de koelkast.. dus ik zou de tips van de meiden hierboven opvolgen!

Deel Deze Pagina