beetje onzeker

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laney12445, 5 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laney12445

31 mrt 2008
    89
    0
    0
    hoi, ik ben een 18 jarig meisje.
    Ik zit nu in ronde 2 en moet eigenlijk al ongesteld zijn.
    Zoals jullie in mijn banner zien ben ik al overtijd.
    Nu wacht ik voor de zekerheid toch nog een weekje om te testen.
    Dit omdat ik de vorige keer 2 negatieve testen heb gehad en dit brengt toch al wat teleurstelling.
    Ik had een paar dgen geleden een beetje buikpijn, net alsof ik ongesteld moest worden maar dat is niet gebeurt en de buikpijn is nu ook helemaal weg.

Nu slaap ik opeens elke dag uit tot 2 uur smiddags ( ik heb vakantie ) terwijl ik dit eerst echt niet kon, maar dat komt gewoon omdat ik echt moe ben.
    Ook als ik om 2 uur opsta, dan ben ik rond 6/7 uur alweer moe. echt heel apart.
    En als ik 's avond rond 5 uur warm eet, heb ik om 8 uur ofso al weer honger. Terwijl ik dat eerst ook nooit had.
    Ook hebben wij rond de vruchtbare periode om de dag geklust.
    Ook als ik seks heb met mijn vriend, zegt hij dat het voelt alsof er iets in ziet en dat hij ergens tegenaan stoot.

Zou het nu toch raak zijn dan of heb ik weer teveel hoop en wacht mij weer een teleurstelling?

2. mona23

mona23 Niet meer actief

Ben je net met de pil gestopt? Dan kunnen dit daar ook symptomen van zijn. Je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden. En je cyclus kan in de war zijn

Maar het lijkt me vrij stug dat je vriend tegen het eventuele kindje aanstoot ;) dat kan niet.

Als je het zeker wilt weten zou ik gewoon een test doen.

succes

3. laney12445

31 mrt 2008
    89
    0
    0
    ja ik heb een hele lichte pil geslikt, voor 1,5 jaar lang. dus is niet zo heel erg lang.

4. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Hoi Laney,
    ik zat in je eerdere berichten te lezen dat je nog maar net met de pil gestopt bent. De kans is groot dat je nog aan het ontpillen bent.
    Ook zag ik staan dat je cyclus de vorige keer 34 dagen was, maar dat je nu uitging van 28/29/30 dagen. Als je al meteen na het stoppen met de pil regelmatig ongesteld wordt, zou het ook goed kunnen dat je cyclus gewoon 34 dagen is. Daar moet je nu gewoon even vanuit gaan. Je bent dan nog niet overtijd denk ik?
    Ook las ik dat je vriend ook in de vorige ronde het idee had ergens tegenaan te zitten. Nu is dat weer zo, dus ik zou dat zeker niet als symptoom van een zwangerschap zien!

Dat je moe bent? Zet je wekker op tijd! Waarschijnlijk ben je gewoon zo moe, omdat je zoveel slaapt (klinkt gek, maar het kan echt). Ik snap ook wel dat je in je vakantie liever ligt te luieren, maar het ook maar net waar je aan went. Als ik een paar dagen vrij ben, slaap ik ook steeds langer, maar ik word er niet minder moe van... (Snappie?)

Het is een onzekere tijd, maar heb geduld! Dan wordt die vast wel beloond :)

Deel Deze Pagina