31 weken en zo weinig energie

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Anouk2005, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.191
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ben nu 31 weken zwanger en heb gewoon zo weinig energie.Dit is mijn derde zwangerschap en ik kan me gewoon nergens toezetten,
    Onze andere kinderen zijn al 6 en 8 jaar en zitten dus overdag gewoon op school maar zogauw ik 's morgens mijn bed uitkom ben ik in wezen al gesloopt.Mijn benen doen zeer en ik loop wel 100X per dag de trap op en af omdat ik iedere keer weer iets vergeet.Ik heb net met moeite een was gedraaid en opgehangen en de woonkamer aan kant gebracht maar ik ben gewoon helemaal op.Ik wil nog zoveel doen voordat de baby wordt geboren maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar.Enerzijds moet ik het ook gewoon loslaten en hoeft niet alles helemaal spik en span en opgeruimd te zijn want het is toch weer snel een rommeltje en ook nadat de baby is geboren gaat het huishouden gewoon weer verder maar ik zou zo graag nog even de ramen gezeemd willen hebben en onze slaapkamer aan kant hebben maar ik heb gewoon de puf niet om het te doen.Ook wil ik de keukenkastjes nog uitsoppen maar de moed zakt me al in de schoenen bij alleen de gedachte eraan.Ook de meubeltjes van de babykamer wil ik nog een sopje geven maar ik ben zo moe van mezelf.

Herkennen jullie deze algehele malaise??.
    Blehhh ik baal gewoon van mezelf.

Gr.

2. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Ik heb het toevallig ook sinds een week! Pffff probeer ook soms nog wat te doen omdat ik het gedaan wil hebben maar ben hierna ook gesloopt!
    Ben nu ruim 31 weken... Hoop dat ik nog wel wat energie terug krijg want dit is niet leuk meer!
    Misschien is het ook wel gewoon dat ik de zon mis ;)

3. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ohw jee, als ik deze verhalen lees, staat me wat te wachten hahaha, ik ben nu 27 weken zwanger van de 3e en barst (nog) van de energie.....maar dat zal hier ook niet zo blijven ben ik bang:(

4. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Dat is niet gezegd hoor rinajusase ik ben 32 weken en barst van de energie. Oke ik heb weleens een dag dat ik als ik veel gedaan heb wel moe ben maar dat lijkt me wel logisch... Echt niet iedereen heeft hier last van dus gewoon moed houden hoor!

Voor de dames die hier wel last vsn hebben: sterkte en ik hoop dat het slechts een fase is en dus snel weer over is!!!

5. Bertha

Bertha Bekend lid

13 okt 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoe is je ijzerwaarde? Toen ik dit ging bijslikken blaakte ik weer van energie eind vd zwangerschap!

6. Mynne

Mynne Lid

18 jun 2012
    78
    0
    0
    NULL
    Heerlen
    Ik heb ook hierover pas een topic geopend. Ook bijna 31 weken en zooooo vermoeid. Zwaar lijf en niets komt uit m'n handen. Valt me op vooral in de ochtend. Ik ga ook weer gauw liggen als m'n oudste naar school is. Smiddags gaat het iets beter. M'n hb was prima, maar het schijnt ook met je bloeddruk te maken kunnen hebben....die van mij was week nogal laag. Ik heb wel foradix gekocht maar weten nog niet of het helpt. Moeilijk hè!

Deel Deze Pagina