wie wil er ff meeturen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by wensdroom, Feb 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

Oct 18, 2012
    3,487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
  2. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Helaas, ik zie het niet

3. IsaB

IsaB Niet meer actief

Met veel verbeelding wel... Maar dan vraag ik me af of het geen indroger is. Hoeveel dpo zit je ?

4. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

Oct 18, 2012
    3,487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    #4 wensdroom, Feb 3, 2014
    Last edited: Feb 3, 2014
    ik heb weinig tot geen kans op een zwangerschap ( weinig eigen eicellen ) en heb een dochter via een draagmoeder ben 2 weken overtijd heb wel 1,5 dag bloed verlies gehad maar heel weinig en hou al 2 jaar alles bij sinds we eerst ecd geprobeerd hebben en toen door zijn gegaan met de draagmoeder en ben nog nooit zo lang niet ongesteld geweest en normaal is mijn ongesteldheid toch wel een dag of 4.maar mijn lichaam heeft altijd dingen die afwijken ( al jaren ervaring mee ook met mijn hartziekte) dus ha zei gewoon af en toe testje doen en als de volgende menstruatie er ook niet is dan mag ik een bloedtest doen.vanwege de kleine kans zien ze daar nu geen nut van in. heb eerder 2x test gedaan en hele vage streepjes die weer verdwenen na de afleestijd. maar dit vage iets blijft wel zichtbaar, maar nog steeds blijft het vaag daarom de vraag aan jullie.wie wil er nog meer zeggen of zij iets ziet?

5. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

Jan 25, 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Ik zie helaas niks sorry! :(

6. Bollen

Bollen Fanatiek lid

Jul 22, 2013
    1,422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Ik zie ook niets helaas, heb mn best gedaan. X

7. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

Oct 18, 2012
    3,487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    het vage is ietsje beter zichtbaar in echt dan op de foto maar beter dan dit krijg ik de foto niet.. ik verwacht het zelf ook niet maar omdat het allemaal nu zo anders is en ik toch al 2 jaar alles bijhoud en telkens netjes tussen de 26 en 33 dagen zit en het wel vaag blijft dit keer dacht ik ik laat wat zp mensen mee turen.maar ik weet ook dat mijn lijf de dingen ook soms net even anders doet dan normaal dus kan dat ook nu het geval zijn.

8. Miles

Miles Fanatiek lid

Sep 22, 2013
    1,372
    885
    113
    Female
    Als ik m'n beeldscherm heen en weer beweeg dan zie ik wel heeeeeel vaag iets, of ik ben zo hard aan het turen dat ik het me verbeeld, maar ik gun het je van harte! Over een paar dagen weer testen misschien?;)

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik zie het ook niet helaas!

10. frummelk

frummelk Fanatiek lid

Oct 2, 2012
    2,309
    0
    36
    in het midden...
    Ik zie heeeeeel vaag een streep. Maar die vind ik eerder grijs dan roze. Indroger?

Ik zal duimen dat je streep over een paar dagen duidelijk is! Oftewel dat je zwanger bent ;)

Share This Page