Raadsel...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Roos25, 3 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Met 7 weken beetje bruinverlies, beginnende ogie. Later op de dag weer weg. Wat vage klachten, de dagen erna testjes gedaan en mega vage tuurstreepjes te zien. Nog een paar dagen later ongesteld. Verder geen aandacht meer aan besteed, zal wel resthcg geweest zijn.

Na 25 dagen weer ongi, beginnend op woensdag, waarvan vorige week zaterdag (niet afgelopen weekend, weekend ervoor) even heel heftig en echt een paar flinke stolsels. Dag erna niets meer.
    Vanmorgen begon het opnieuw te bloeden.
    Ik begin te vermoeden dat ik misschien toch nog een placentarest heb. Heb net een test gehaald en daar staat verdorie weer een 2e streep op! Nog duidelijker dan in december.
    Ben niet aan de pil, gezien de kans op een spontane zwangerschap erg klein is.
    Morgen wordt ik teruggebeld door de ha. Zou wel graag naar de gyn willen, of alles goed weg is.
    Zit met een raadsel. Het is een tuurstreepje, maar gewoon zo goed zichtbaar.
    Misschien iemand van jullie een idee?

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik zie niks!:(

3. IsaB

IsaB Niet meer actief

Ik zie wel wat in de verte. Is de test al droog ?

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik zie geen 2e streepje

5. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Ik zie ook niks. :(

6. stamperke

stamperke Actief lid

28 jun 2010
    391
    0
    16
    ik denk ook iets te zien in de verte, kan je geen foto nemen van dichterbij?

7. Roos25

Roos25 Niet meer actief

De foto is 3 kwartier na de test gemaakt. Ik kan hem helaas niet duidelijker op de foto krijgen. Hij focust dan niet meer.

8. IsaB

IsaB Niet meer actief

iPhone zeker :p Ik krijg ze er ook nooit van dichtbij op haha

9. Roos25

Roos25 Niet meer actief

iPad, bijna goed ;) met mijn telefoon wordt het niet beter, dus dit is het. Het is ook echt wel een tuurexemplaar.

10. bluebelleke

bluebelleke Actief lid

8 apr 2013
    338
    9
    18
    Vrouw
    Belgie
    Ik zie hem wel !

11. kids0912

kids0912 Actief lid

10 okt 2013
    393
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zeker kruidvat 2v5 ? Ik heb al 4 dagen net zo'n test als jou... de mijne is ietsje duidelijker, maar heb toch echt het gevoel dat mijn periode er aan komt!

Dit is mijn test van vanochtend.

Bijgevoegde bestanden:

12. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Ik zie hem. Ja die van mij is ook een kv 2 V 5. Maar pril zwanger zijn en een eventuele naderende ongie kan hetzelfde aanvoelen. Hopen dat je testen duidelijker worden.

Deel Deze Pagina