Wanneer worden testjes lichter na een miskraam?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Kweenie, 31 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hihi.....RoGiJuli, heel positief van je maar nee.
    Die woensdag heb ik ook een clear blue gedaan, die gaf aan zwanger 1-2 weken. Zaterdag erop nog eentje die gaf aan 2-3 weken. Dus als we heel positief rekenen was ik die zaterdag net 4 weken zwanger. Dan kom ik op de echo nog uit op 6.3 weken. Dan had er echt meer zichtbaar moeten zijn dan vocht in de buik en had mijn hcg ook hoger moeten zijn.

Helaas..... tenzij ik alle wetten der natuur aan mijn laars lap ben ik echt niet goed zwanger meer.

xxx

2. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Jeetje zeg! Ik hoop dat je morgen snel duidelijkheid hebt, want je testen lijken wel op te lopen en dat is natuurlijk wel vreemd bij een miskraam. Hopelijk geen bbz. Sterkte en ik lees hier mee.

3. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Goed dat je toch gebeld hebt. Beter het zekere voor het onzekere.
    Heb zelf ook 2x een bbz gehad en weet uit ervaring dat het zonder klachten kan verlopen.
    De kans op herhaling wordt na elke bbz ook weer groter aldus mijn gynaecoloog.
    Hoop voor je dat een 3e bbz je bespaart blijft.
    Sterkte met alles.

4. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Succes vandaag met het bloedprikken en wachten op de uitslag. Ben heel benieuwd

5. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.118
    17.125
    113
    Succes vandaag! Hopelijk goed nieuws!

6. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Hmm, ik had een lege baarmoeder met 6 weken (geen ring, geen verdikt bmslijmvlies). Helemaal niets dat op een intacte zwangerschap leek, toch is die "niet intacte zwangerschap" over 2 maandjes alweer 1 jaar!
    Dus dat zegt niets.

7. believe25

believe25 Lid

16 okt 2016
    29
    7
    3
    NULL
    NULL
    Ik heb je topic meegelezen, ik wil je heel veel succes vandaag wensen!

8. Chantal86

Chantal86 Actief lid

29 apr 2008
    375
    0
    16
    Vrouw
    IVF - Spreekt voor zich ;)
    M.eppel
    Succes

9. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje wat vreemd je testen lijken echt op te lopen! Succes vandaag!

10. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Wat raar. Ben heel benieuwd wat er uit je bloeduitslag komt vandaag

11. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Wens je ook veel succes!

12. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hallo Meiden,

Wat ben ik blij dat ik mijn testjes met jullie hebben gedeeld. Aan de ene kant dacht ik 'doe niet zo raar, alles is oke'. Aan de andere kant vond ik het toch raar, die positieve testen.....

Twee weken geleden was mijn HCG 154. Vandaag 312!!! Dat is dus niet oké. Donderdagochtend echo en van daaruit verder kijken. Ergens moet nog een restant zitten...

Erg rot dus dit. Ik had nog de stille hoop dat het wat gezakt zou zijn.....

Ik houd jullie op de hoogte.

xxx Kweenie

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.998
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Wat balen meid, maar dat was al te verwachten bij de oploop van testen helaas :(
    Ik duim dat ze snel vinden waar het zit en het kunnen verwijderen.

14. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Pff wat vervelende situatie zit je in zeg.. zeker goed dat je er nu vanaf weet en verder hebt gekeken.
    (ik heb destijds zoveel gehad aan jouw ervaringen hier op het forum tijdens mijn bbz, wens je mede daarom vooral geen enkel gedoe nog in je baarmoeder toe!)
    Sterkte donderdag!

15. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Ah Kara, ja dat was me ook een tijd zeg. Vind t nog steeds een klein wonder dat ik daarna toch mijn jongste dochter heb mogen krijgen. En als het nu weer flink mis is vind ik extra bijzonder. Nou ben ik ondertussen ook al weer 4 jaar ouder maar toch......

Ik wacht eerst de echo maar af.

16. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Jeetje wat klote zeg! Nou hopelijk heb je snel met de echo meer duidelijkheid met een vervolgstap. Hele dikke digitale knuffel!

17. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Pfffffff. ..... ik weet even niet wat ik moet denken.
    Echo gehad. De vochtplek in mijn buik 2 weken geleden is vergroot. Lijkt op 5 weken zwangerschap. Maar dat kan echt niet!!!!! We hebben na de eerste positieve test eind sepember geen sex meer gehad.

Daarnaast is er nu iets te zien in mijn linker eierstok. Kon het zelf ook duidelijk zien. Een bijna perfecte donkergrijze cirkel zag je op de echo.

Nu net opnieuw wezen bloed prikken. Uitslag hopelijk over een uur. In de tussentijd mag ik niet naar huis en moet ik nuchter blijven. Misschien volgt er een spoedoperatie maar eerst waardes terug krijgen van het lab.

Ben een beetje boel overdonderd nu. Van een 'laten we geen spoken zien' twee weken geleden naar een 'voordat we de uitslagen van het bloed hebben mag u niet naar huis'.

Misschien valt het alsnog mee (ik probeer positief te blijven) maar ik denk nu wel: Wat als ik niet was blijven testen en mijn zorgen hier had gedeeld? Ik wilde het zelfs nog een week weer aan kijken weten jullie nog? Het is puur op jullie aanraden dat ik toch even heb gebeld. ...

Ik houd jullie op de hoogte.

xxx
    Kweenie

18. minou1994

minou1994 Lid

18 sep 2016
    33
    9
    8
    NULL
    NULL
    Sterkte hoor! Leef met je mee!! Liefs

19. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Woww wat een spanning zeg! En wat ontzettend gek allemaal! Heeel veel succes en ben benieuwd!!

20. oxbow

oxbow Niet meer actief

wat een spanning.

Heel heel veel sterkte..

Deel Deze Pagina