Wanneer worden testjes lichter na een miskraam?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Kweenie, Oct 31, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

Aug 12, 2006
    3,199
    1
    38
    Ben thuis!!!
    HCG was niet veel gestegen. Van 314 (dinsdag) naar 318. Heb 8 tabletten meegekregen. 4 vandaag ingebracht, morgen nog 4. Om de natuur een handje te helpen.....

Ik brak wel even toen ik de tabletten inbracht. Ook al sta ik er vrij nuchter in....het afbreken van een zwangerschap is niet tof. Ongeacht het feit dat het niet meer intact was. Denk dat ik liever was gecurreteerd maar dit zal wel her beste zijn.

En nu zit ik te wachten op de krampen die gaan komen...... Iemand ervaring mee?

xxx

2. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,116
    17,124
    113
    Wat ongelofelijk rot :( Sterkte!

3. Septembermom

Septembermom Bekend lid

Sep 20, 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Och jee wat ontzettend naar!! Heel veel sterkte!!!

4. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    Ook geen ervaring met pillen.
    Wat een middag weer zeg! Hopelijk gaat dit ervoor zorgen dat je weer zorgenvrij raakt. Zeker ingewikkeld om iets uit je lijf te stoten. Sterkte! Wanneer heb je weer controle?

5. xxmamaxx2016

xxmamaxx2016 Niet meer actief

6. Simmy

Simmy Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    1,067
    313
    83
    Ik heb helaas wel ervaring met de pillen. En t is niet zo positief. Sorry...
    De krampen vielen wel mee, maar t bloedverlies was enorm....En toen bleek ook nog dat alles er nog in zat. Verschrikkelijk. Dus uiteindelijk alsnog een curettage...
    De curettage is me trouwens alles meegevallen.
    Sterkte. X

7. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

Aug 24, 2013
    1,293
    14
    38
    Mocht je niet kiezen wat je wilde? Ik ben vandaag gecurreteerd (is me 100% meegevallen nergens last van en miniem bloedverlies) en mocht zelf kiezen wat ik wilde.

Heel veel sterkte in ieder geval

8. MeFlower

MeFlower Niet meer actief

op het forum onder hoofdstuk miskraam kun je wel eea aan ervaringen lezen ..

veel sterkte!

9. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

Aug 12, 2006
    3,199
    1
    38
    Nee helaas niet..Misschien vanwege het lage hcg en dat ze niet precies weten waar het allemaal zit? Maar als dit niet gaat werken hoop ik dat ze me volgende week alsnog curreteren. Vind deze pillen niet zo tof. Buikpijn maar er gebeurd nog niks.

Jij ook veel sterkte!!

10. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

Aug 12, 2006
    3,199
    1
    38
    Ja is ook zo....maat denk dat ik die rubriek toch even skip

11. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Die ring in je eierstok was toch niks dan?
    Sterkte!!

12. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

Aug 12, 2006
    3,199
    1
    38
    Dat weten ze niet zeker. Ik dacht zelf dat het iets enorms was, ook omdat ik moest blijven en zo. Maar het is Iers van 18 mm. Op de echo van twee week geleden was daar nog niets te zien. Kan ook een blaasje zijn of zo. En hcg is nog laag plus er zit ook wat in mijn baarmoeder. Maar als het inderdaad wel wat is in mijn eierstok vraag ik me af hoe dat nu dan weg gaat
    ....

Maar goed ik ben geen expert dus wat kan ik anders dan afwachten? Vannacht wat donkerrood bloedverlies gehad. Dus het doet wel wat. Vanmiddag 2e lichting pillen....Ondertussen emotioneel ook wel wat van slag. Ons gezin is compleet hoor maar diep in mijn hart was fit kindje ook welkom geweest.

Maar om on topic van de testjes te blijven. Het is dus toch niet zo'n slecht idee om nog even door te testen na een miskraam..Zelfs als je al een echo hebt gehad.

xxx

13. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik test ook altijd door tot hij weer wit is...
    Sterkte meis, hopelijk is snel alles achter de rug!

14. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

Aug 12, 2006
    3,199
    1
    38
    Gistermiddag 2e lichting pillen. Deed voor mijn gevoel weer weinig afgezien van een beetje buikpijn en het heel koud hebben. Vannacht net zoals gisternacht weer een beetje bloed en dit keer ook wat slijm met het restant van de pillen er in. Vraag me af of dit het was.... had meer krampen en bloed(stolsels) verwacht. Maar misschien komt het nog.

Zal het zien a.s. donderdag. Weer bloedprikken en echo.

15. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

Aug 12, 2006
    3,199
    1
    38
    #55 Kweenie, Nov 10, 2016
    Last edited: Nov 10, 2016
    Ik denk dat dit onderwerp onderhand niet meer helemaal op de goede plek zit maar wil wel graag even een update met jullie delen. Misschien hebben anderen er ooit ook nog wat aan.

De tabletten van vorige week hebben niets gedaan. HCG is verder gestegen naar iets van 375. Nog steeds wat zichtbaar in de baarmoeder, linker eierstok ook nog wat verdikt en vocht in de buik. Curretage heeft alleen zin als het alleen in de baarmoeder zit. Een laparoscopie terwijl men niet weet waar het zit is niet iets wat ze gelijk doen (tenzij noodgeval) en er is nog een medicijn wat misschien helpt maar daar zitten zware bijwerkingen aan. Deze gyn heeft nu een afspraak voor me gemaakt op maandag met de gyn die ook de tabletten heeft voorgeschreven omdat ik nu steeds een ander heb. Maandag weer bloedprikken en dan krijg ik verder behandelplan te horen. Waarschijnlijk paar week aankijken wat mijn lijf gaat doen....

Zo vermoeiend dit. Gelukkig heb ik een werkgever die enorm meeleeft want ik ben meer niet op kantoor dan wel de laatste tijd.

Maandag weer een Update (moderators jullie mogen dit onderwerp ook naar miskraam verplaatsen).

Liefs, Kweenie

16. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Klinkt toch echt weer als een bbz.
    Heel veel sterkte :(

17. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    dat was helaas wat ik ook aan het denken was. heel veel sterkte meis

18. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

Aug 6, 2013
    1,880
    358
    83
    Female
    Reizen, fotografie
    Breda
    Bah toch niet weer een bbz.... sterkte meid

19. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    😒Sterkte...

20. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    Sjee, wat een rotsituatie zeg :(
    Ook zo onverwachts en dan weer dat onzekere gedoe in je lijf. Klinkt ook of ze het bbz beleid toepassen: afwachten tot je klachten duidelijk worden. Maw: ze kunnen niks doen tot je lichaam het zelf oplost of je eileider scheurt. Dit werd mij bij verdenking van nieuwe bbz verteld destijds.
    Is er nog een andere optie denk je?

Veel sterkte, fijn dat je werk meewerkt. Echt rot dit

Share This Page