Kramp rechterlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MinnieJ, 14 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ik heb sinds 2 weken heel af en toe kramp in mijn rechterlies, en nu begin ik daar vaker last van te krijgen merk ik. Ik heb ook last van bekkeninstabiliteit de laatste weken en dit is vooral mijn rechterbil/been waar ik dan last van heb, ook vorige zwangerschap. Herkent iemand die kramp in de lies? Het trekt wel weer snel weg als ik ga zitten, ik heb het vooral dus bij lopen. En nog tips (naast niet teveel lopen)?

2. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Hier hetzelfde hoor! Heb ik al last van sinds wk 36. Indd ook bekkenklachten. Zou het daar vandaan komen? De vk legde het uit dat de kleine waarschijnlijk met een schouder de zenuw naar het been afkneld. Door de lichamelijk reactie hierop (draaien, buigen, enz, gaat vanzelf bij een pijnscheut), gaat ze verliggen en trekt het weg. Klonk voor mij logisch. Vandaag de uitgerekende dag en er nog steeds dagelijks last van... Dus sterkte!

3. zwaantje1985

zwaantje1985 Actief lid

9 apr 2013
    316
    1
    0
    Ik heb het ook maar alleen soms na het ochtend plassen (volle blaas)
    Dan trekt het ineens heel erg ik heb het idee dat het banden zijn die uitgerekt zijn en weer samen trekken.. ik heb er voor de rest geen last van maar t doet wel mega pijn!

4. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

het doet bij mij geen megapijn, ik krijg gewoon een pijnscheut als een soort kramp en dan trekt het weer weg..

Deel Deze Pagina