Hoi, Ik heb een vraagje. Ik heb volgende maand mijn eerste IUI. Nu wou ik graag weten of jullie je "zwanger" gedragen na de IUI. Ik bedoel daarmee of jullie dan op je voeding letten enzo. En doen jullie thuis zelf een zwangerschapstest of laten jullie bloed nemen? En gaat jullie partner steeds mee? En hoe zit dat dan met zijn werk? groetjes
Ik heb na mijn eerste iui niets anders gedaan dan anders maar natuurlijk wel met eten en drinken rekening gehouden, omdat je nooit exact weet of het invloed heeft. Ik heb gewoon geen alcohol gedronken, geen filet american enzo gegeten, maar na die tijd heb ik dat dubbel en dwars weer ingehaald Verder gewoon gezorgd voor ontspanning, want dat vond ik wel belangrijk. Ik heb thuis getest. Mijn vriend wilde zelf graag met ieder bezoekje aan het ziekenhuis mee, hij zei; dit is het enige wat ik kan doen, bij een natuurlijke zwangerschap ben ik ook betrokken, dus hier wil ik zoveel mogelijk bij zijn. Later is hij niet iedere keer meer mee geweest omdat ik dat niet perse nodig vond. Ik heb hem daarin vrij gelaten. Hij heeft het wel eerlijk aan zijn manager verteld waar we mee bezig waren omdat wij dachten; je weet nooit hoe lang dit gaat duren, en ook niet wat de impact hiervan is. Maar ja dat beslist natuurlijk iedereen voor zichzelf. Ik wil je wel heel veel sterkte en succes en positieve energie wensen en sturen! Hopelijk heb je hier iets aan. Oh ja en de testen heb ik steeds zelf gedaan, net wat je zelf het prettigste vind! Succes
hoi, wij hebben nu 3x iui gehad, maar heb nooit op mn voeding gelet eigenlijk. misschien stom, maar dan kan je helemaal niets meer eten. wij krijgen een testdatum mee, en doen dan zelf een test. mn mannetje is bedrijfsleider, dus die heeft het makkelijk. die zegt dat hij later is en laat zijn personeel het opknappen als hij er niet is. veel succes met de iui
Wij hebben nu 4x IUI gehad en de eerste 2x heb ik wel op voedingsstijl gelet maar nu niet meer, in je onderbewust zijn ben ik er wel veel mee bezig. Ik probeer zo veel mogelijk te ontspannen. Mijn man gaat zoveel mogelijk mee als zijn werk het toelaat en zelf heb ik het wel tegen mijn manager verteld omdat ik in de thuiszorg werk. Heel veel sterkte en succes.
enigste waar ik nog steeds op let dat ik niet te zwaar wordt. Heb nu bmi van 25 was 32. Ik eet en drink dus met mate wat ik lekker vindt. In het begin lette ik ook op alles maar na zoveel rondes heb ik het maar laten varen. Werd er niet sneller zwanger van en had nog een hoop stress ook. Daarnaast krijg je juist als je alles mijd op feestjes steeds te horen ben je zwanger of zo en dan steeds maar uitleggen nee bezig met poging maar na 23 rondes nog geen geluk!