Goedemorgen dames! Gister avond had ik op de kv luxe test een verticale teststreep in het testvenstertje. Vanochtend had ik me bedacht dat ik het testen toch een dagje wou opschuiven, en vandaag zou overslaan, maar na veel vragen of ik getest had vandaag, heb ik het toch maar gedaan. Eerst een KV 2v5 euro. Ik vind hem negatief. Binnen de tijd wel een vaag lijntje, maar zo vaag dat ik hem niet eens op de foto krijg. Daarna tóch nogmaals de luxe test van kruidvat gedaan, en hieronder het resultaat. Ik snap er niks meer van. Ik mag toch aannemen dat áls het geen HCG is mijn urine zit, en ook geen streep mag komen? Of dat er toevallig 2 achter elkaar valse uitslagen geven? Is de luxe test misschien nog gevoeliger dan de 2v5? In het echt is de verticale teststreep net zo dik als de controle streep van de kruidvat + test. Dus ik denk dat ik toch maar geduld moet hebben tot het weekend! Groetjes Niicci
Hoi Niici, Ik heb zelf geen ervaring met de luxe test van kv. Ik zie horizontaal wel een streepje op de test 30-05. Ben ze 6 dagen voor je NOD? Ik zou dan idd wachten tot tenminste zondag, dan heb je meer duidelijkheid. Ik zal voor je duimen dat het een dikke streep wordt!
Ik ben vrij vroeg inderdaad. Ik heb nog een foto toegevoegd. Misschien is die duidelijker? Nieuwe test wacht ik inderdaad mee tot t weekend.
De test lijkt niet goed doorgelopen te zijn op de 2e foto Daarbij staat de lijn niet van je 1e test niet in het midden lijkt het wel en een hele dunne pennestreep. Foto2 lijkt dan weer duidelijk maar vind hem niet goed doorgelopen en loopt beetje scheef dus ik zie hem als negatief. op je kv test zie ik helemaal niks ook niet in het negatief
Hmm.. Die van vanmorgen staat toch wel duidelijk iets, maar vind t wel een gekke streep. Maar wel even breed! Spannend zeg.. Hoop voor je dat je snel een duidelijke test hebt!!
Dat mag hoor, Omdat de bovenkant donkerder is als onderkant , mischien als je druppeltje water in doet? ook staat hij meer naar links op beide testten dat zie je weer goed in het negatief Wel vind ik hem duidelijker van kleur en de lijn dikker als de test van gister maar ik kan er nog geen positieve test uit halen Andere meiden mischien wel, ik niet Je zit nog voor nod...
Hier op de foto van je test van vandaag lijkt de streep dus scheef te lopen Op je andere foto weer niet van de 30e
Hmmm vreemd! Normaal zijn de plus testen minder gevoelig. Vind het streepje inderdaad van donker naar licht lopen maar hij is wel even breed! Ik zou een cb met indicator doen! Succes!
@TS je zit 6dgn voor nod, En de testten hebben meer HCG nodig als de kruidvat 2 voor 5 Kan goed hoor dat jij snel HCG aanmaakt en dat je 2e test positief is hoor, Alleen de streep is alsof hij niet goed is doorgelopen heb je al druppeltje water geprobeerd? Je zou haast verwachtten dat kv 2 voor 5 lichte streep aangaf want die zijn gevoeliger, Maar goed niet iedereen test hetzelfde Hoop voor je positief meid, Wanneer ga je weer testten over 2 dgn?
En in gedachte houden dat de streepjestest niet meer is wat het geweest is... Ik heb een theorie namelijk hahaha.. Kijk je ziet zo vaak nu slecht oplopende testen......kan het niet zo zijn dat ze goedkopere, dus slechtere, testen hebben nu waarvan de kwaliteit niet meer constant is. Dus je hebt soms net de pech dat jij een slechte kruidvat te pakken hebt. Ik vindt het bizar dat het kruistestje zo duidelijk is tegenover de streepjestest. Dus de theorie van mij verklaart dan ook die rijtjes van vele meiden waarbij opeens een test minder duidelijk is.
Ze komen uit China he uit de zelfde fabriek als wonfo die kosten ook geen drol. Mss is dat een verklaring?
Ja maar daar kwam die oudere ook vandaan.....maar nu is de kleur anders van de streepjes....dus misschien goedkopere testen van minder constante kwaliteit?
Mijn ervaring met de luxe Kruidvattest is goed. Ik had die in mijn vorige zwangerschap gedaan en zag daar als eerste een + verschijnen en pas drie dagen later zag ik een streepje op de Kruidvat 2 voor 5 euro test. Maar dit was dus vorig jaar! Ik vind je testen wel positief!
De Kruidvat met kruis test heeft meer HCG nodig dan de goedkope kruidvat Dat maakt het zo lastig En net als wat lov23 zegt de kwaliteit is minder en dat zie je terug in de streepjes. Vorig jaar waren de kv test nog super goed en de kleur was ook paars!!!!!!!!!! en veel dikkere streep